Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere gutter i denne situasjonen?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Gutt og jente møtes noen ganger. God stemning. Etterhvert begynner jenta å utvikle følelser, og klarer ikke holde igjen følelsene. Hun bestemmer seg å fortelle han dette. Han er ikke der ennå, og er egentlig ikke klar for noe forhold, men trives i selskapet med henne.

 

Trekker dere gutter, unna hvis dere merker hun har følelser for deg når dere ikke kan gjelgjelde det? Eller utnytter dere det hele? Begrunn svaret :)



Anonymous poster hash: 9d348...71e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei!

 

Gutt og jente møtes noen ganger. God stemning. Etterhvert begynner jenta å utvikle følelser, og klarer ikke holde igjen følelsene. Hun bestemmer seg å fortelle han dette. Han er ikke der ennå, og er egentlig ikke klar for noe forhold, men trives i selskapet med henne.

 

Trekker dere gutter, unna hvis dere merker hun har følelser for deg når dere ikke kan gjelgjelde det? Eller utnytter dere det hele? Begrunn svaret :)

 

Anonymous poster hash: 9d348...71e

 

 

Om jeg trekker meg unna eller ei kommer helt an på om jeg tror at jeg kan utvikle følelser for jenta etterhvert. Å utnytte noen ville jeg aldri gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var litt i denne situasjonen med min kone når vi møttes , jeg hadde rett og slett ikke rukket å utvikle følelser for henne i starten , men det jeg trengte var bare litt tid og muligheten selv til å modnes litt.

 

Så det beste rådet jeg kan gi deg er å være ærlig om følelsene dine men å samtidig si til den du ønsker skal ha de samme følelsene at du ikke forventer at han skal føle det samme for deg nå og at du er villig til å se hvordan forholdet deres utvikler seg.

Er det sånn at dere ikke har de samme følelsene for hverandre etter en stund bør du avslutte forholdet selv om det er tungt for deg. Er ikke bra å elske og ikke bli elsket tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortalte det over melding når jeg var småfull.. han visste ikke hva han skulle svare, men synes at det var søtt. Hvordan skal jeg tolke det? Han vil jo fortsatt treffe meg.. men vet ikke om han bare er ute etter sex (vi har ikke hatt det) og jeg vet ikke om han faktisk skjønner at man bør trekke seg unna hvis jenta har fått følelser og mens du egentlig bare er ute etter en ting...

 

Er så redd for å bli såret, men samtidig har jeg lyst til å være tålmodig, fortsette å treffe han å se hvor ting utvikler Seg... Håper bare han en dag endrer mening...

 

Anonymous poster hash: 9d348...71e

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært ærlig med jenta. Muligens prøvd å treffes en gang eller to og sett hvordan jeg selv følte på situasjonen. Men jeg tror ikke jeg selv klarer å utvikle følelser over tid om ikke den genuine interessen er der fra starten av.

 

Litt kjipt om du skulle blitt død-forelska i ham og han finner ei ny en og kaster deg bort fordi hun var mer spennende...

Lenke til kommentar

Flere innspill? Noen som har opplevd å utvikle følelser for jenta etter en stund?

 

Jeg vet jo at han liker meg, synes jeg er søt og vi kliner jo litt han og i tillegg tar initiativ til og treffe meg til tross for at han vet om mine følelser og synes meldingene mine har vært søte osv, så det må jo bety noe? Forhåpentligvis..

 

Anonymous poster hash: 9d348...71e

Lenke til kommentar

For meg er det et stort problem om hun liker meg og jeg ikke liker henne på "den" måten. Slik jeg ser det vil det ikke ende bra, spesielt ikke for henne og ikke for min samvittighet. Jeg vet ikke hvor positivt det er, men det har nesten gått så langt at jeg foretrekker at jeg liker jenten bedre enn hun liker meg, bare så jeg slipper å havne i en posisjon hvor jeg må såre henne eller bli fristet til å holde henne på gress etc. 

Men så klart, i en startfase er det jo bare naturlig at den ene liker den andre "før" eller "mer" enn den andre, det må man regne med. Så det skremmer meg ikke vekk at en jente sier hun liker meg. Men det bør helst balanseres litt ut rimelig raskt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Gutt og jente møtes noen ganger. God stemning. Etterhvert begynner jenta å utvikle følelser, og klarer ikke holde igjen følelsene. Hun bestemmer seg å fortelle han dette. Han er ikke der ennå, og er egentlig ikke klar for noe forhold, men trives i selskapet med henne.

 

Trekker dere gutter, unna hvis dere merker hun har følelser for deg når dere ikke kan gjelgjelde det? Eller utnytter dere det hele? Begrunn svaret :)

 

Anonymous poster hash: 9d348...71e

 

 

Been there, done that. :)

Hvis han trives i hennes selskap og hun (tydeligvis!) også gjør det, ser jeg ingen grunn til at man skal trekke seg tilbake. Uansett hva man definerer det som så er det åpenbart en viss personkjemi, og slikt skal man ikke kaste på havet. Hvem vet hva som skjer i fremtiden?

 

Jeg mener helt bestemt at man ikke skal brenne noen broer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...