Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Så da hadde jeg på en måte rett da?

 

Flott, da kan jeg forsatt ha planen min der foldekortene dør og jeg får automatisk nye pascal kort med et lite mellomlegg avhenging av prisen. Er vel 5.5K pr kort. 

Du får ikke nypris i retur på produkter. Bruksverdi skal trekkes fra, og forsinkelsesrenter legges til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så da hadde jeg på en måte rett da?

 

Flott, da kan jeg forsatt ha planen min der foldekortene dør og jeg får automatisk nye pascal kort med et lite mellomlegg avhenging av prisen. Er vel 5.5K pr kort. 

Du får ikke nypris i retur på produkter. Bruksverdi skal trekkes fra, og forsinkelsesrenter legges til.

 

Får jeg hos komplett. Var mulig hos DI sist jeg spurte også. Kanskje dere har endret det?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

Så da hadde jeg på en måte rett da?

 

Flott, da kan jeg forsatt ha planen min der foldekortene dør og jeg får automatisk nye pascal kort med et lite mellomlegg avhenging av prisen. Er vel 5.5K pr kort. 

Du får ikke nypris i retur på produkter. Bruksverdi skal trekkes fra, og forsinkelsesrenter legges til.

 

Får jeg hos komplett. Var mulig hos DI sist jeg spurte også. Kanskje dere har endret det?

 

Dette er nok i henhold til kjøpsloven. Men bruksverdi trekkes fra på årsbasis, så om kortet er under 1 år gammelt får du igjen hele kjøpesummen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så da hadde jeg på en måte rett da?

 

Flott, da kan jeg forsatt ha planen min der foldekortene dør og jeg får automatisk nye pascal kort med et lite mellomlegg avhenging av prisen. Er vel 5.5K pr kort. 

Du får ikke nypris i retur på produkter. Bruksverdi skal trekkes fra, og forsinkelsesrenter legges til.

 

Får jeg hos komplett. Var mulig hos DI sist jeg spurte også. Kanskje dere har endret det?

 

Dette er nok i henhold til kjøpsloven. Men bruksverdi trekkes fra på årsbasis, så om kortet er under 1 år gammelt får du igjen hele kjøpesummen.

 

Derfor jeg kjøper hos komplett :p

 

over et år gammalt 780Ti ble refund godtatt (husker ikke release, ble mest sannsynlig kjøpt ved release) kjøpspris fikk jeg tilbake.

 

Kanskje jeg bare var heldig.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så da hadde jeg på en måte rett da?

 

Flott, da kan jeg forsatt ha planen min der foldekortene dør og jeg får automatisk nye pascal kort med et lite mellomlegg avhenging av prisen. Er vel 5.5K pr kort. 

Du får ikke nypris i retur på produkter. Bruksverdi skal trekkes fra, og forsinkelsesrenter legges til.

 

Får jeg hos komplett. Var mulig hos DI sist jeg spurte også. Kanskje dere har endret det?

 

Dette er nok i henhold til kjøpsloven. Men bruksverdi trekkes fra på årsbasis, så om kortet er under 1 år gammelt får du igjen hele kjøpesummen.

 

Derfor jeg kjøper hos komplett :p

 

over et år gammalt 780Ti ble refund godtatt (husker ikke release, ble mest sannsynlig kjøpt ved release) kjøpspris fikk jeg tilbake.

 

Kanskje jeg bare var heldig.

 

Ja, dette varierer nok veldig. Vi bruker som regel ikke trekke fra med mindre det er over 2 år gammelt, fordi summen blir nesten den samme når man legger til rentene etter å ha trukket fra for bruksverdi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh. Da lærte jeg noe nytt også!

 

Foldekort varer ikke særlig lenge (håper jeg iallefall ^^) så forhåpentligvis dør kortet (eller viftene, som faktisk dør litt kjapt) før det fyller 2 år hos dere (ene ble kjøpt der iallefall ^^)

 

1+.

 

EDIT: Om jeg har kjøpt f.eks et kort hos dere til 6000kr. Så dør det etter 4.5 år. Hva blir total summen igrunn når dere har lagt til og fjernet det som skal?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ahh. Da lærte jeg noe nytt også!

 

Foldekort varer ikke særlig lenge (håper jeg iallefall ^^) så forhåpentligvis dør kortet (eller viftene, som faktisk dør litt kjapt) før det fyller 2 år hos dere (ene ble kjøpt der iallefall ^^)

 

1+.

 

EDIT: Om jeg har kjøpt f.eks et kort hos dere til 6000kr. Så dør det etter 4.5 år. Hva blir total summen igrunn når dere har lagt til og fjernet det som skal?

Regnet litt kjapt på det, usikker på om det ble riktig da jeg egentlig holder på med noe annet:

 

Forventet levetid på kortet er 5 år, del kjøpesummen på 5 = 1200 kr. Kortet er "brukt" i fire år, så da trekkes 4800 kroner fra 6000.

Forsinkelsesrenter for 4 år og 6 mnd ble 2421kr, så 3621 kr er det du får tilbake

 

*Med forbehold, gikk fort i svingene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg startet en konkurranse / loddtrekning for de som ønsker muligheten til å vinne en komplett datamaskin ved å registrere seg og folde for Team Hardware.no.

 

Sorry for of-topic, men det er ett 780 ti som kan bli ditt i denne maskinen. Samt det er mange mulige bidragsytere i denne tråden slik jeg ser det.

 

Håper dere kan bære over med mitt engasjement som går på tvers av deres intensjoner i denne tråden. Men bidra gjerne til F@H, så varmer dere mer enn mitt hjerte (det blir også litt ekstra varme i hjemmet i disse kalde vintermåneder).

 

Spre ordet   :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...