Gå til innhold

Homeworld Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Faen, får bare korrupt nedlasting hos meg. Har prøvd å bytte nedlastingsregion også. Får ikke tid til å teste noe mer ut nå likevel, men noen som har noen tips ?

Jeg kan jo komme med den klassiske. "Har du startet Steam på nytt?" :p

Veldig mange ganger :p Men gav faen i natt, får heller prøve på nytt i kveld etter jobb :)

Lenke til kommentar

Jeg lastet det ned i natt uten problem. Kan hende du skriver til en korrupt del av harddisken din. Prøv å legg det på en annen disk, da.

Det kan være så enkelt ja. Har aldri hatt dette problemet på Steam tidligere. HDD har kanskje godt av en liten formatering den også.

 

Får ta meg tid i helgen rett og slett.

Lenke til kommentar

Vurderer om jeg skal kjøpe det men redd for at nostalgiske minner overgår opplevelsen jeg vil få... hmm spilte begge når de ble utgitt. Dog spilte jeg ikke 3ern.

 

Jeg spillte det MYE i gamle dager, og det skuffet ikke nå i remastered! Jeg spillte gjennom de 4 første bretta i går og koste meg hvert sekund :-)

Lenke til kommentar

Fikk lastet ned spillet på første forsøk i kveld :) Så da er jo den saken i boks. Da gjenstår det bare å koble opp maskina til TV på loftstua, og improvisere ett brukbart oppsett til mus og sittestilling :p

 

Siden du hadde problemer anbefaler jeg at du i det minste tar en titt på Administrative verktøy : Hendelseliste og ser om det dukker opp noen advarsler der som du må ta hånd om , sjekk også s.m.a.r.t status på diskene dine og eventuelt ta en sjekk for korrupte sektorer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vurderer om jeg skal kjøpe det men redd for at nostalgiske minner overgår opplevelsen jeg vil få... hmm spilte begge når de ble utgitt. Dog spilte jeg ikke 3ern.

 

Jeg spillte det MYE i gamle dager, og det skuffet ikke nå i remastered! Jeg spillte gjennom de 4 første bretta i går og koste meg hvert sekund :-)

 

Da må jeg nok ta noen runder i helga :D

Lenke til kommentar

 

 

Vurderer om jeg skal kjøpe det men redd for at nostalgiske minner overgår opplevelsen jeg vil få... hmm spilte begge når de ble utgitt. Dog spilte jeg ikke 3ern.

 

Jeg spillte det MYE i gamle dager, og det skuffet ikke nå i remastered! Jeg spillte gjennom de 4 første bretta i går og koste meg hvert sekund :-)

 

Da må jeg nok ta noen runder i helga :D

 

Si i fra når du kommer til brett 10 da! Jeg får det faen ikke til. Ressurssamlerene dauer bare på vei til astroidefeltene. man skal liksom fly der det er spacedust fordi det er mindre stråling eller noe. Men ikke bare er det umulig å se hvor disse spacedust sjaktene er, men når jeg følger der jeg tror de går (basert på en youtube-guide fra det originale spillet) så dauer ressurssamlerene dødsfort med en gang jeg skal fra spacedustsjakten og over til astroidene.

 

Når jeg ser youtubeguiden som er laget med originale spillet så lurer jeg på om det er noe galt med kartet mitt, for der går det lekende lett.

Lenke til kommentar

Si i fra når du kommer til brett 10 da! Jeg får det faen ikke til. Ressurssamlerene dauer bare på vei til astroidefeltene. man skal liksom fly der det er spacedust fordi det er mindre stråling eller noe. Men ikke bare er det umulig å se hvor disse spacedust sjaktene er, men når jeg følger der jeg tror de går (basert på en youtube-guide fra det originale spillet) så dauer ressurssamlerene dødsfort med en gang jeg skal fra spacedustsjakten og over til astroidene.

 

 

Når jeg ser youtubeguiden som er laget med originale spillet så lurer jeg på om det er noe galt med kartet mitt, for der går det lekende lett.

 

 

Skaff en carrier og frakt collectors over i den til asteroidefeltene. Controlleren kommer seg over på egen hånd; det samme gjør carriers. Collectors har for lite liv. Støvet leder kun til målet så vidt jeg vet, ikke asteroidefeltene. Det er forsåvidt forferdelig vanskelig å se hvor støvet går, men hvis du zoomer helt ut så kan du lettere se hvor prikkene er mest samlet. Det er et par tunneler som leder fram til forskningsstasjonen; to mulige ruter med ulike utfordringer. Det er utrolig knotete, og du må passe på posisjonen i alle tre dimensjonene, dvs. høyden også. Følg godt med mens skipene forflytter seg; hvis de begynner å ta skade av strålingen må du ta grep (dra litt tilbake og stak ut en ny kurs).

 

Ikke min favoritt. Det kan ikke være meningen at det skal være så vanskelig å se hvor du skal, og så utydelig hvordan det er meningen at du skal komme deg til asteroidefeltene. Har ikke prøvd originalen, men lurer på om det ser litt annerledes ut der. Kanskje noen bedre indikasjoner på hvor støvtunnelene går.

 

Sjekk gamefaqs eller IGN sin guide, da.

 

Sjekket noen få guider, og de gav ingen indikasjon på at dette skulle være så utfordrende. Kan jo håpe noen andre guider omtaler problemet, men jeg fant iallfall ikke noe før jeg ga opp og heller prøvde mer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...