Gå til innhold

Homeworld Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett noe info om ny patch som fikkser noe på multiplayer. Men jeg spilte en multiplayer kamp i går, 3v3. Da snakka flere på at den nye patchen virkelig hadde gjort multiplayer mye mer stabilt og fint. Skal også sies at multiplayer kampen gikk knirkefritt og ingen datt ut.

Haha, ble knust noe så inni h.., men gøy læll :)

 

Har til nå bare spilt litt H1, men da multiplayer er basert på h2 ble det litt mye knoting.

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre som spiller litt multiplayer her? Trenger en treningspartner :) . Har spilt noen kamper (som bortset fra litt lag har fungert fint) , men gjør det latterlig dårlig :p . Hadde vært artig om vi var flere herrifra som kunne tenkt seg å tatt noen kamper :)

 

Jeg er med! Sender deg PM med nick.

Lenke til kommentar

Gjorde nettopp meg ferdig med brett 9, der man fikk så mye stråling ifra supernovaen.

Men i mitt savegame såg jeg ikke noe av det "spacedust" tingene jeg skulle fly i. Så jeg sendte en interceptor foran hele gruppen. Men jeg såg etterpå at om jeg hadde restartet så ville jeg sett spacedust helt fint.

 

Jeg hadde vel 4-5 destroyere, noen frigates og endel bombers men den andre gruppen med 2 destroyer og 1 heavy var faen meg brutal. Tipper at mange av mine frigates ble nesten 1shot av de. Heavy destroyer tror jeg hadde 200k "HP".

Men klarte å sloss meg fram og fikk tatt carrieren som prøvde å komme seg unna.

Satt igjen med kun 3 destroyer, carrier (uten noen fly i seg) og thats it.

Neste oppdrag tror jeg ikke at jeg kommer til å få til med så få enheter. Prøvde men jeg klarte ikke å kverke de folka raskt nok.

Så jeg kommer nok kanskje til å bare gjøre supernova oppdraget på nytt (savet ikke så langt ifra slutten).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøpte spillet i dag, ene og alene pga. mods. Så langt er de større moddene halv porta til remasterd, lasta ned StarGate og Star trek.

 

Stargate var ikke så bra, dårlig tilpasset, veldig dårlige models og de CTD uten noe feil melding etter en stund.

 

Star Treken derimot var flott, ting mangler der enda, men det hadde FLOTT grafikk, ikke noe som å se min Defiant og galaxy glass ship kjempe mot horder av Dominion Attack Ships. Veldig gode effekter og slikt, denne blir spilt mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...