Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mannesåpe i dusjen


Anbefalte innlegg

Har begynt å date en, og han skulle dusje hos meg i sted. Det sto da en flaske med herresåpe i dusjen min (i tillegg til det jeg selv bruker altså), jeg har bare hatt den stående etter en tidligere fyr. Ble redd for at han da skal tro jeg har noe på gang med noen andre siden jeg har slikt stående? Er det noen fare for det, tror dere? Gutter? Burde jeg forklare det?



Anonymous poster hash: d6b4d...575
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke du er forskjellig fra andre damer, har du sikkert 100 ulike flasker med såper og liknende. Det er liten sannsynlighet for at han har lagt merke til den ene flasken som kanskje kan tilhøre en mann. Antakelig hadde han ikke en gang sett det om det var den eneste flaska der. Uansett er han sikkert klar over at han ikke er den første til å seile i dine farvann, uten at det er et problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjansen for at han bryr seg eller i det heile tatt legg merke til det er liten, men dersom du er redd for at det skal bli eit problem, fjern den. Eventuelt fortel han kvifor den står der.

Skulle ikkje vere så vanskeleg.

Hva er herre-såpe?


Såpe som er merka "Mann" "For menn" eller noko sånt vil eg tru.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

men dersom du er redd for at det skal bli eit problem, fjern den.

Blir litt sent nå det, da. Nesten som en avvisning.

 

Avvisning? Om han i det heile tatt la merke til den.

 

Som sagt. Er du bekymra så berre fortel kvifor den står der og at du ikkje driv på med andre. Enkelt løyst. Ingen av oss er synske og kan vite om han la merke til den eller bryr seg.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg har bare 4 flasker til meg selv i dusjen, og han brukte denne mannesåpen. Men han er ikke typen til å buse ut med spørsmål av den typen om han hadde tenkt aldri så mye på det, så jeg er litt redd han går rundt med spørsmål i hodet nå som han ikke stiller meg.. Hvis han hadde hatt én flaske dameshampoo f eks i sin dusj så hadde jeg blitt litt nysgjerrig..



Anonymous poster hash: d6b4d...575
Lenke til kommentar

Hvis han hadde blitt avskrekket av såpa, ville han vel ikke brukt den. Men er spesielt hvis han kom ut av dusjen, og du merket at han luktet likt som din forrige flørt (eller forrige flørter)... fordi han hadde brukt den samme såpa. Vil si det er på grensa til en syk situasjon, for hver person har liksom sin egen lukt, eller sin egen parfyme. Og lukt har det med å vekke minner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...