Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde vært morsomt om EE tar over igjen.

Det som er morsomt er at forskjellig prosessorer har ledelsen, at det ikke er den samme på toppen i månedsvis.

 

Skjønner ikke hva som hadde vært så morsomt med at noen hadde tatt ledelsen med EE, det som hadde vært artig var om Macci med sin A64 til 3500 hadde tatt ledelsen over FX til 6500 og P4 EE til 8500. Han mener det hadde gått om han hadde hatt MrIcee's OCZ BH5.

Lenke til kommentar
hadde vært morsomt om EE tar over igjen.

Det som er morsomt er at forskjellig prosessorer har ledelsen, at det ikke er den samme på toppen i månedsvis.

 

Skjønner ikke hva som hadde vært så morsomt med at noen hadde tatt ledelsen med EE, det som hadde vært artig var om Macci med sin A64 til 3500 hadde tatt ledelsen over FX til 6500 og P4 EE til 8500. Han mener det hadde gått om han hadde hatt MrIcee's OCZ BH5.

hvorfor har jeg følelsen av at du henger MYE på xtreme..? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg holder meg nøytal i denne saken, men når dere krangler slik om prosessorene om de er best eller ikke. Det som er saken om dere har "prøvd" eller eien en 64-bits prosessor, vess ikkje hvordan kan man da uttale seg? Alt av tester der maskiner konkurrerer mot hverandre så står det ene på ei side, men hos en annen web sie står det noe helt annet, verden er ikkje noe kjekt sted å leve når det bare er løgn i bildet!!

 

En ting til, hva er vitsen med å krangle når dere uansett ikkje vet hvordan en slik maskine "fungerer" i virkeligheten når det er spilling og annet i bildet?

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...