Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Offtopic* (Om det er mulig og finne oe værre topic den siste uken så spiser jeg hatten min) Men det var mye interesant lese stoff her, Underholdnings verdien er hvertfall høy... :lol: *Offtopic*

Det ser ut at igjen så ligger Amd og Intel ganske jevnt, men dette vil nok endre seg iløpet av våren, til hvem sin fordel får vi jo se, men garantert til vår, forbrukernes, fordel :-)
Lenke til kommentar
det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr...

Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k?

Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett :p:

Lenke til kommentar
det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr...

Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k?

Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett :p:

du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen...

Lenke til kommentar
det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr...

Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k?

Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett :p:

du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen...

Xeon MP er flerprosessor-varianten. Mycket dyrere, men med mer level2 cache.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...