Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen...

Nei, EE har 2MB (L3) cache så det er ikke samme du linka til i stad.

Det er en utbedret Xeon!!!!! skal det være så vanskelig???

 

Dessuten er det IKKE MPVARIANTENE!!!!

Det er ikke nødvendig å "rope" så veldig, vi ser deg :cool:

Lenke til kommentar

til alle som sier at the best one (jeg) kunne droppet denne posten....

 

hvis det hadde vært amd xp som hadde banket p4 EE så hadde det stått med store bokstaver over HELE forumet. jeg ville derfor "ta igjen" med samme mynt.

 

dette taklet noen nervevrak av amd fans dårlig. vi intel eiere kan jo ikke snakke om deres hjertebarn A64, før dere begynner å sippe, og det er jeg grundig lei det.

 

som sagt: beklager en litt provoserende overskrift (topic), men det var nødvendig!

 

Og ikke kom og si at P4 EE ikke leder på 3DMark 2001/2003 fronten, for det gjør den!! Akkurat nå så er det en Intel rig som er verdens beste spillemaskin, og dere amd freaker kan klokke xpene deres til helv..., men dere tar den aldri igjen..

 

Kanskje A64 på litt høyere klokk tar den igjen.. hvem vet?

 

Går å legger meg nå, orker ikke mere mas.. (selv om jeg stelte det istand.. :nice: )

Lenke til kommentar
til alle som sier at the best one (jeg) kunne droppet denne posten....

 

hvis det hadde vært amd xp som hadde banket p4 EE så hadde det stått med store bokstaver over HELE forumet. jeg ville derfor "ta igjen" med samme mynt.

 

dette taklet noen nervevrak av amd fans dårlig. vi intel eiere kan jo ikke snakke om deres hjertebarn A64, før dere begynner å sippe, og det er jeg grundig lei det.

 

som sagt: beklager en litt provoserende overskrift (topic), men det var nødvendig!

 

Og ikke kom og si at P4 EE ikke leder på 3DMark 2001/2003 fronten, for det gjør den!! Akkurat nå så er det en Intel rig som er verdens beste spillemaskin, og dere amd freaker kan klokke xpene deres til helv..., men dere tar den aldri igjen..

 

Kanskje A64 på litt høyere klokk tar den igjen.. hvem vet?

 

Går å legger meg nå, orker ikke mere mas.. (selv om jeg stelte det istand.. :nice: )

nei, det ville det ikke...jeg hakke sett det ennå....

 

og det rettferdiggjør heller ikke din uttalelse...

Lenke til kommentar
Siden vi allerede er utenfor tema: Fy ****** som jeg hater uttrykk som "eier" osv. Æsj.

BenSin, jeg eier deg så jævlig fordi jeg er haXX0r 1337 og du er så ******* n00b2k3...

 

neida...bare 14isser som skriver sånn (verre er det med de som snakker sånn, mener at det er hasardiøst å gjøre det)

Spør du meg er det like ille å skrive "14iss", men så er jeg ganske sær også.

Lenke til kommentar
Siden vi allerede er utenfor tema: Fy ****** som jeg hater uttrykk som "eier" osv. Æsj.

BenSin, jeg eier deg så jævlig fordi jeg er haXX0r 1337 og du er så ******* n00b2k3...

 

neida...bare 14isser som skriver sånn (verre er det med de som snakker sånn, mener at det er hasardiøst å gjøre det)

finn 1 annen post på forumet hvor jeg har skrevet det, snakker da om eier, rulezz, h4xxor.

 

virker som om du er fjortis som henger deg opp i det, er jo det eneste du har sagt de siste 5 postene dine! sier vel mer om deg enn om meg!

Lenke til kommentar
Og ikke kom og si at P4 EE ikke leder på 3DMark 2001/2003 fronten, for det gjør den!! Akkurat nå så er det en Intel rig som er verdens beste spillemaskin, og dere amd freaker kan klokke xpene deres til helv..., men dere tar den aldri igjen..

Nei. Toppscoren tilhører en AMD xp 1800+ med GForce MX - grafikkort.

Lenke til kommentar
Siden vi allerede er utenfor tema: Fy ****** som jeg hater uttrykk som "eier" osv. Æsj.

BenSin, jeg eier deg så jævlig fordi jeg er haXX0r 1337 og du er så ******* n00b2k3...

 

neida...bare 14isser som skriver sånn (verre er det med de som snakker sånn, mener at det er hasardiøst å gjøre det)

finn 1 annen post på forumet hvor jeg har skrevet det, snakker da om eier, rulezz, h4xxor.

 

virker som om du er fjortis som henger deg opp i det, er jo det eneste du har sagt de siste 5 postene dine! sier vel mer om deg enn om meg!

ja... jeg ærlig innrømmer at jeg henger meg opp i det... og d var ikke seriøst ment (les!)...

 

men tross alt var det du som laget denne threaden og du kan glemme å prøve å legge det over på meg...

 

dessuten har jeg kommentert prosessor i de 4 av mine 5 siste poster... skjerp deg...

Lenke til kommentar
Og ikke kom og si at P4 EE ikke leder på 3DMark 2001/2003 fronten, for det gjør den!! Akkurat nå så er det en Intel rig som er verdens beste spillemaskin, og dere amd freaker kan klokke xpene deres til helv..., men dere tar den aldri igjen..

Nei. Toppscoren tilhører en AMD xp 1800+ med GForce MX - grafikkort.

Ja, hva er dette? Hvordan har denne gjøken fått til å jukse sånn?

Lenke til kommentar
Ser ut som om P4 IGJEN har tatt over 3dmark 2001 tronen!

 

Alle AMD fans se HER:

 

P4 EE:

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7181942

 

mot den stakkars lille A64 greia de slapp for litt siden.. :

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7178028

 

:lol::lol::lol::lol:

 

dette syntes jeg var fryktelig morsomt!

Å herre. Samma f*** om P4 EE er bedre en AMD

Det er snakk om litt over tusen poeng. Du ville ikke ha lagt merke til forskjellen en gang.

 

blææææææææææææææææh

Lenke til kommentar
Og ikke kom og si at P4 EE ikke leder på 3DMark 2001/2003 fronten, for det gjør den!! Akkurat nå så er det en Intel rig som er verdens beste spillemaskin, og dere amd freaker kan klokke xpene deres til helv..., men dere tar den aldri igjen..

Nei. Toppscoren tilhører en AMD xp 1800+ med GForce MX - grafikkort.

Ja, hva er dette? Hvordan har denne gjøken fått til å jukse sånn?

Aner ikke hvordan han har klart det.

 

Her er ihvertfall link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...