Gå til innhold

KickassTorrents ble tatt ned


Anbefalte innlegg

 

 

 

Kickass ble aldri tatt ned da det hele tiden var oppe på kickass.to. Kanskje mer korrekt å si at domenet var tatt ned.

Blir spennende å se om tek.no retter feilen eller holder artikkelen oppe for flere klikk :)
Hei «PgUp»

Kickass.so, det somalske toppdomenet ble tatt ned i dag, men siden ble raskt satt opp igjen under det gamle, tonganske toppdomenet. Du kan selv forsøke nettadressen kickass.so, så vil du se at den fortsatt ikke virker.

Tenker nok at noe av greia er at kickass.to har vært oppe hele tiden i utgangspunktet.

Atlså var KAT aldri nede, dette strider med hva artikkelen antyder.

 

 

Til og med om alle domener er nede er serveren fremdeles oppe

 

.to var nede en liten stund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

 

 

 

 

Buhu de bøffa filmene mine er i dårlig kvalitet :)

Jeg betaler gjerne for å laste ned ukomprimerte filmer, men pr i dag er det ikke noen som tilbyr dette.

Newsgroups har funnits i vart fall 35 år och still going strong. $10 i månaden och du behöver aldrig dela något som helst. Med couch potato och sickbeard + feks Plex är man "all set".

Noen pekepinner til hvor jeg kan starte ut med dette? Har vært borti det tidligere, men helt glemt prosessen.

Lenke til kommentar

 

 

Buhu de bøffa filmene mine er i dårlig kvalitet :)

Jeg betaler gjerne for å laste ned ukomprimerte filmer, men pr i dag er det ikke noen som tilbyr dette.

 

Newsgroups har funnits i vart fall 35 år och still going strong. $10 i månaden och du behöver aldrig dela något som helst. Med couch potato och sickbeard + feks Plex är man "all set".

 

 

Uenig, newgroups er ikke "still going strong"

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Litt off topic, men finnes det egentlig noen risiko når det gjelder nedlasting av torrenter her i norge?

Har du noensinne lastet ned har det blitt lagret i logger. De saksøker ikke før verdien av bøtene er over 2 mill, noe som tilsvarer ca. 100 filmer.

 

Skremselsprogaganda, norge har ikke engang noe datalagringsdirektiv, og jeg ser enda mindre grunn til at private bedrifter vil ha det.

Lenke til kommentar

 

Litt off topic, men finnes det egentlig noen risiko når det gjelder nedlasting av torrenter her i norge?

 

Har du noensinne lastet ned har det blitt lagret i logger. De saksøker ikke før verdien av bøtene er over 2 mill, noe som tilsvarer ca. 100 filmer.

Hvor har du dette fra? 100 filmer har vel de fleste passert for mange år siden, og jeg har ikke hørt om en eneste person her i Norge som har fått noe advarsel eller trussel om søksmål. Så hvorfor bløffer du?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...