Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å få lettkledde bilder på snapchat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å unngå at han tror dette er noe du sender til flere på listen din ville jeg begynt 'seansen' med vanlig snap først, slik at det ikke var et lettkledd bilde som kom utav det blå. Kanskje når du er på vei i dusjen, slik at det blir litt naturlig?

 

Og selvfølgelig gjerne med en tekst som klargjør at dette er spesifikt til ham.

Lenke til kommentar

Nå bruker jeg ikke snapchat men vet jo hva det er og sånn sett også hva jeg hadde tenkt om henne.

 

Ville tenkt at: "Her er en jente som ønsker bekreftelse på sin attraktivitet"

 

Hadde jenta vært en jeg var på date-stadiet med så hadde det kanskje vært OK. Spørs helt hvor close dere er fra før liksom. Men ikke prøv å bli close ved å sende et sånt bilde. Det kommer du neppe noen vei med.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om jenter som sender bilder med lite eller ingen klær på snapchat til dere? Er det noe dere liker og blir tent av? Eller virker det bare desperat?

Er en fyr jeg vil få litt på gli og vurderer å sende han noe. Tror han vil bli overrasket, men vet ikke om han vil ta det positivt eller negativt.

 

Anonymous poster hash: 00cd3...790

Kjør på.

Om han synes du ser bra ut så kommer han selvfølgelig til å like det. Kan jo muligens begynne litt rolig (som noen her er inne på). Spør hva han gjør f. eks.. og når han spør hva du gjør så er du på tur i dusjen.. ^^

 

Men lettkledde bilder takker jeg som gutt aldri nei til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...