Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I god tro har jeg nå kjøpt en ny Lumia 640 (900 spenn så ikke den største risken) Med Wordflow og nye apper til messenger/facebook + forhåpentligvis mer stabil Endomondo på denne jf. med Lumia 520 satser vi på fornøyd eier. Den skal forhåpentligvis ta over etter iPhone 5S. (Som jeg og er glad i.)

Lenke til kommentar

5000 kr er etter min mening fortsatt for mye å gi for en Lumia. Elsker telefonen, men primærapplikasjoner som Facebook, Messenger, Youtube, Twitter osv. er fremdeles for dårlige. De må komme seg på samme nivå som Android og Iphone. Utvalget av applikasjoner må dessuten bli bredere. Savner fortsatt Steam og Snapchat. 

Lenke til kommentar

 

Er det prisen 950XL vil få? Hvis det er så er jeg enig, det er for mye å ta betalt før plattformen er fullverdig.

Forskjellige oppfatninger av begrepet fullverdig. Kunne ikke tenkt meg å betale så mye for iOS eller android

Synes jeg får mer med WP

 

Misforstå meg rett, det er ikke mye som mangler, men jeg synes de fortsatt ligger litt etter på apper og litt på enkelte OS ting. Men merk at dette ikke er nok til at jeg vurderer å gå tilbake til eks. iOS på privatmobilen. Jeg vil heller være med dette toget videre.

 

Veldig fornøyd med WP8.1 og gleder meg til W10M release. 

 

5000,- er absolutt ikke dyrt for hardwaren til 950XL når man ser på specs, kamera ol, jeg hadde dog håpet MS skulle sponse disse litt mer for virkelig å få til et braksalg og få flere over på plattformen. Jo flere som kjøper Lumia jo fortere vil appene komme. Men forståelig at det ikke gjøres.

 

Det er kun Lumia som kunne gitt meg så mye for 2000,- som jeg fikk med 640XL, med unntakt av kanskje OnePlus sin telefon som selges kun til de med invitasjon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kalender må bli litt bedre på reminders og repitisjon. Som android har/er.

 

Og mail app bør bli litt bedre, men små bugs.

Done.

 

And done.

 

Begge deler fungerer veldig bra nå, og siden de er selvstendige apper så kan de oppdateres uavehengig av OS. (Og så ligger de forøvrig milevis foran Android og iOS i funksjonalitet etter min oppfatning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...