Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Driftssikker veteran?


_slave_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel Toyota i den klassen der er driftsikker som F. Men de koster hakket mer enn andre tilsvarende biler nettopp siden de er holdbare.

Tror denne er like billig å eie: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=54944978&make=0.813&price_to=20000&sort=0&ref=fas

 

Og denne er jo veteran: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=53626445&year_to=1985&make=0.813&price_to=20000&sort=0&ref=fas

Lenke til kommentar

En 1994-modell har en stund igjen til den blir veteran da Zepticon.

 

Den andre saken der er veteran ja, men dra den ut i saltet så ruster den vel bort i en hastighet man kan se med det blotte øye..

 

Skal man ha en driftssikker veteran tenker jeg på Mercedes 123 eller Volvo 240 som gode alternativer.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at du ikke kan forsikre en veteran uten å bevise at du har en bruksbil? Veteranforsikring er også veldig begrenset mtp. distanse man kan kjøre.

Nei, og nei.

Alt kommer an på hvilke vilkår det aktuelle selskapet har, man kan ha veteran uten å ha andre biler, og man kan bruke veteran som bruksbil..

Men da er gjerne prisen høyere enn de aller gunstigste forsikringene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for flere gode innlegg!

 

Har allerede en Outlander '11 som normal bruksbil.

 

Tenkte bare det hadde vært artig med en veteranbil til litt jobbkjøring og så kan jeg også lære meg å skru mer etterhvert som ting ryker...

 

Tar gjerne imot flere tips, annonser e.l. :)

Lenke til kommentar

Litt motorvei kjøring, men svært lite.

Har at dette kan være slitsomt med feks Suzuki SJ'n.

 

Mercedesene har gjerne gått vanvittig langt, men det behøver jo nødvendigvis ikke være så fryktelig.

Er jo også klar over at man ikke får noe diamant for en billig penge :)

 

PS: Utrolig bra bilde, Luske_Ludvig. Etter 21 år er Transport Tycoon fortsatt like kult :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...