Gå til innhold

Noen som har erfaring med Hello ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg ble lurt av talkmore(long story) i desember så gikk jeg over til Hello og kan anbefale dem. Jeg har ikke hatt noe problem med dem. De har greie priser, bruker telenor sitt nett og har en veldig oversiktlig "min side"(langt bedre enn talkmore sin).

 

Her er et bilde fra min side hvordan "forbruket" ser ut

forbruk.jpg

Endret av Triple K
Lenke til kommentar
Gjest medlem-366407

Hello gir bare opp til 6mbit/s på 4G. Noen som har en erfaringer med om det vil kunne oppfattes som for tregt? Jeg ser at der er personer i diverse diskusjonsforum kjefter over de som "bare" gir 10...

 

På de større abonnementene er det opptil 20mbit/s. 6mbit/s vil nok føles helt "normalt" for en gjennomsnittsbruker på en mobil.

Lenke til kommentar

Bare enorme problemer med falske salg o.l fra Hello Norway for noen år siden. Ville styrt unna, og gått for Talkmore i stedet.

Jeg kjenner ikke til dine påstander men kan si at jeg visste ikke noe om Hello før ifjor og om det stemmer det du sier så var det for noen år siden... Jeg ble lurt av Talkmore i desember ifjor!!! og jeg er ikke alene det er bare å google seg frem. Det eneste positive jeg ser med talkmore kontra hello er at man kan ringe gratis i skandinavia.

Lenke til kommentar

Det andre positive med talkmore er at man kan verve hele familien sin til talkmore og tjene titalls gratise måneder.

 

Hadde det ikke vært for at jeg ikke går gjennom kredittsjekken til Talkmore, hadde jeg byttet øyeblikkelig til Talkmore, og deretter vervet alle mine 4 familiemedlemmer + mine 2 venner som også rammes av den dårlige dekningen til Netcom.

Siden verving gir 2 gratis måneder, så har jeg med andre ord 14 måneder gratis. Siden jeg verver får jeg 12 måneder og siden jeg blir vervet til Talkmore får jeg 2 måneder, derfor 14 måneder.

 

Sykt mye å tjene på verving hvertfall.

Lenke til kommentar

 

Bare enorme problemer med falske salg o.l fra Hello Norway for noen år siden. Ville styrt unna, og gått for Talkmore i stedet.

Jeg kjenner ikke til dine påstander men kan si at jeg visste ikke noe om Hello før ifjor og om det stemmer det du sier så var det for noen år siden... Jeg ble lurt av Talkmore i desember ifjor!!! og jeg er ikke alene det er bare å google seg frem. Det eneste positive jeg ser med talkmore kontra hello er at man kan ringe gratis i skandinavia.

 

Hvordan ble du "lurt"? Er ikke så mye å bli lurt med hos Talkmore, så få og enkle tjenester de tilbyr. At kunden misforstår noe, det er noe annet.

 

Du ringer gratis med Talkmore også....

 

"Nyhet! Nå også med fri bruk til Norden

Dette abonnementet inkluderer f.o.m 7.januar 2015 også fri bruk til Norden! Det vil si at du kan ringe, sende SMS og MMS fritt til landene Sverige, Danmark, Finland og Island. "

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Femsifrede nummer er melkekua for Hello!

 

5-sifrede numre Oppkobling Per minutt Alle 5-sifrede numre 0,74 3,11

 

...og forsåvidt alle operatører. Sjekk prisene på dette også, er mitt råd.

Lenke til kommentar

Jeg har Hello-abonnement, og har hatt det siden desember 2012.

Jeg er fornøyd, og etter oppgraderingen av nettsidene har de nå også mulighet til å se greit hvilke tjenester man har og hvor mye man har brukt.

 

5-sifrede nummere er dyre hos alle, det lønner seg ofte å ringe det 8-sifrede alternativet som vel alle har..

 

De leverer hastigheten de lover, for min del er det 20Mb/s nedlasting, 10Mb/s opplasting.

 

Jeg har bedriftsabonnement.

Endret av Snylter
Lenke til kommentar

Men spørsmålet er om Hello, som ruter gjennom Telenors nett lar deg bruke det åtte sifrede nummeret?
Som kjent sperrer Telenor kundene å ringe det alternative nummeret - eller "fra utlandet nummeret" når du befinner deg innenlands.
Selvsagt for å tjene mer penger.

Lenke til kommentar

Men spørsmålet er om Hello, som ruter gjennom Telenors nett lar deg bruke det åtte sifrede nummeret?

Som kjent sperrer Telenor kundene å ringe det alternative nummeret - eller "fra utlandet nummeret" når du befinner deg innenlands.

Selvsagt for å tjene mer penger.

Det er bare tull. Har ringt disse numrene uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...