Gå til innhold

Nok et angrep fra "fredens religion"


Anbefalte innlegg

Hvorfor sa ikke FRP nei til omskjæring?

 

 

Ja det er ganske utrolig og en direkte årsak av deres engasjement og støtte for Israel i Israel/Palestina konflikten. Kan ikke se de hadde latt dette gå under noen andre omstendigheter hadde det vært en annen folkegruppe enn jødene det var snakk om her.

 

Man bevitner ett rimelig halvhjerta forsøk på å få stoppet det når de hadde fått makta som man kan lese under:

 

I Frps stortingsgruppe ble både et forbud og aldersgrense diskutert. I opposisjon var Frp mot å tilby omskjæring på offentlige sykehus.

- Men det var vanskelig å gå videre med det, fordi det ikke står noe om det i partiprogrammet, sier Kari Kjønås Kjos, helsepolitisk talskvinne i Frp.

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil. Skal du sparke en ansatt, så skal du ha en gyldig grunn. Du kan ikke sparke en ansatt bare fordi du er uenig med han. En politiker er en offentlig figur og bør tåle å latterliggjøres på samme måte som grunnleggeren av islam.

Jeg kjenner ikke fransk arbeidsrett så jeg valgte å ikke spesifisere.

Lenke til kommentar

 

Etter mitt syn

  1. Må alle norske statsborgere behandles likt uansett kjønn, rase, religion eller kulturell bakgrunn.
  2. Bestemmer man noe annet beveger man seg inn i et minefelt.
  3. Og jeg er mot interneringsleirer i norske bygder. Også da beveger man seg inn i et ukjent minefelt.
  4. Men siden vi er så rike bryr vel noen seg ikke om at dette koster penger.

 

nr2 er helt riktig.

 

nr3 er problemfritt. Man kan utmerket vel lage interneringsleirer. Alternativet er at folk går under jorden.

 

Men hvorfor diskuterer vi asylpolitikk og partier i en diskusjon om islam, terror og frankrike?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Så du vil gi landsforrædere den goden som "vi" har kjempet fram her i Norge og som de vil ofre både sitt eget og vårt liv for å avvikle? Mange paradokser her.

 

Vi gjør oss en bjørnetjeneste ved å la våre egne radikale Islamister få fri tilgang til den offentlige debatten, vi har ingenting å gagne på det hvorav resultatet blir en mulig økning av potensielle terrorister som igjen også fører til flere høyreekstreme og mer polarisering. Skulle ikke tro at dette var ønskelig for folk flest her i landet så da må nok slike prinsipper vike for Norges sikkerhet, vi lever ikke i en filosofisk teori av en kvasintellektuell hypotese men her og nå i den virkelige verden hvor terror trusselen er høyst reell og som krever mottiltak. Nice to have må vike for need to have, altså full ytringsfrihet for våre fiender må vike for en sikkerhetsramme som sørger for vår trygghet. Valget er lett om man har mistet noen i en slik forbindelse, før man gjør det er det kanskje vanskelig å helt skjønne alvoret av radikalisering.

Terrortrusselen, ja.

 

Mullah Krekar har vært her i 25 år. Hvor er alle terroistene han har omvendt? Jeg ser de ikke.

 

Det er en trussel. Jeg benekter ikke det. Men den er liten. Baderomsgulvet og trappen min er en betydelig større trussel mot mitt liv enn ekstreme muslimer. Jeg vil ikke fire på grunnleggende demokratiske prinsipper eller sperre enda flere inne for offerløs 'kriminalitet' fordi du er en pingle. Ikke for å stryke høyreekstreme med hårene heller.

 

 

Artig å bli kalt pingle av en Islam apologet som gjemmer seg inn i det politisk korrekte framfor å man up og ta tak i det gryende problemet det er med tilbakevente hellige krigere som har ett større potensiale for faenskap på norsk jord enn noen gang før. At du skal være snill og open minded og gjøre det så lett som mulig for dem er ikke veldig nobelt av deg. Bare naivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Feil. Skal du sparke en ansatt, så skal du ha en gyldig grunn. Du kan ikke sparke en ansatt bare fordi du er uenig med han. En politiker er en offentlig figur og bør tåle å latterliggjøres på samme måte som grunnleggeren av islam.

Jeg kjenner ikke fransk arbeidsrett så jeg valgte å ikke spesifisere.
Du sa Charlie Hebdo har rett til å sparke hvem de vil, ganske spesifikk det. Men nok om det, synes ikke du at det er merkelig at en ansatt hos Charlie Hebdo satiremagasin får sparken for tegne en jødisk satire? Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Artig å bli kalt pingle av en Islam apologet som gjemmer seg inn i det politisk korrekte framfor å man up og ta tak i det gryende problemet det er med tilbakevente hellige krigere som har ett større potensiale for faenskap på norsk jord enn noen gang før. At du skal være snill og open minded og gjøre det så lett som mulig for dem er ikke veldig nobelt av deg. Bare naivt.

Politisk korrekt og 'Islam apologet[sic]' i samme innlegg, ikke verst! Jeg har en bingo gående, og mangler bare multikultur/kulturmarxist og folkemord, kan du hjelpe meg?

 

Du vet ingenting om mitt syn på Islam, og jeg er nok en av de mer ekstreme på forumet politisk (ekstrem som i avvik fra normalen), så politisk korrekt er nok en stretch. Men for all del, kjør på.

Lenke til kommentar

 

Tolk det som forespørsler om du vil. Jeg synes det ser ut som latterlige krav.

 

At du sjøl synes det er latterlig, betyr ikke at det bryter med prinsipper vi baserer oss på. Det er lov å fremme ønskemål, for enhver gruppe eller minoritet.

 

 

Det bryter med prinsipper hvis de får særbehandling. Men det er vel greit sålenge det ikke er etniske nordmenn som særbehandles?

 

Mange av kravene som stilles er rett og slett diskriminerende. At du i det hele tatt kan sitte der og forsvare slikt er for meg helt uforståelig.

Skulle likt å sett rabalderet om etnisk norske jenter krevde egen dusj fordi de ikke vil dusje foran innvandrerjenter eller en nordmann som krever et gamlehjem uten innvandrere. Hadde du sittet der og forsvart det samme?

 

Er diskriminering greit så lenge det er pga religion?

Endret av Apox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Men hvorfor diskuterer vi asylpolitikk og partier i en diskusjon om islam, terror og frankrike?

 

 

Og hvorfor er det alltid jeg som skal angripes av dine OT påstander som ender med rapport og redigering?

 

Jeg burde fortsette med å ignorere deg slik jeg gjorde før jeg postet min første post i denne tråden.

Lenke til kommentar

 

Artig å bli kalt pingle av en Islam apologet som gjemmer seg inn i det politisk korrekte framfor å man up og ta tak i det gryende problemet det er med tilbakevente hellige krigere som har ett større potensiale for faenskap på norsk jord enn noen gang før. At du skal være snill og open minded og gjøre det så lett som mulig for dem er ikke veldig nobelt av deg. Bare naivt.

Politisk korrekt og 'Islam apologet[sic]' i samme innlegg, ikke verst! Jeg har en bingo gående, og mangler bare multikultur/kulturmarxist og folkemord, kan du hjelpe meg?

 

Du vet ingenting om mitt syn på Islam, og jeg er nok en av de mer ekstreme på forumet politisk (ekstrem som i avvik fra normalen), så politisk korrekt er nok en stretch. Men for all del, kjør på.

 

 

Hva du måtte mene og være sånn ellers er knekkende likegyldig, her prater vi om Islamisme og jeg om den feige tilnærmingen du har til de som benytter seg av religiøse doktriner til å legitimere overgrep på det norske samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt, du legitimerer også overgrep på den norske samfunnet.

 

Noen ganger må man ofre litt for å oppnå noe. Det er ikke slik at alt er like mye verdt, en potensiell terrorist er rent objektivt for menneskeheten samt rent subjektivt for meg, ett langt viktigere problem å få fjernet, enn viktigheten det er å la ham få beholde retten til å preke fanatisk religiøs fascisme i mikrofon til ungdom.

 

Det må være mulig å kunne hindre disse i å ytre seg på grunnlag av tidligere uttalelser og handlinger, uten at det går utover andre folks rett til fri ytring i samme landet. Forskjellsbehandling er noe som er negativt om begge parter i utgangspunktet stiller likt, men en forkynnende Islamist gjennomsyret av Norge-hat har diskvalifisert seg til disse slags goder vanlig folk har og som han ironisk nok kjemper for å fjerne men allikevel vil benytte...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...