Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

cannabiskake i amsterdam. kjøpe hvor?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du reise til amster? Man skal kunne diskutere sånn her, så no worries. ;)

 

Jeg husker ikke navnene på hvilke coffe-shopper som har det, men du skal kunne finne det flere plasser. Prøv å søk på kaffesjapper på google, så finner du ofte meny etc. Søkeord som coffe shop, edibles, hash cake, cup cakes etc. ;) Hvis ikke du finner noe kan jeg prøve å søke opp.

 

 

Unngå Bulldog coffeshop... Det er hype.

 

 

mulig jeg tar feil nå, men har de ikke innført regel på at man må være borger for å kjøpe slike ting nå?

Nei, du får kjøpt uansett. De sjekker ID da. Anonymous poster hash: be783...7bc
Lenke til kommentar

Takk for tips :) Noen konkrete Kake plasser Hadde dog vært greit. Er i amsterdam nå.

 

Anonymous poster hash: 47e70...427

Du kan prøve Grey Area Coffeshop. Jeg har aldri kjøpt space cookies, og jeg fant ikke så mye i søket. :/ Fra togstasjonen så går du sørover, og litt vest (du finner dem på google maps eller andre sider på nett).

 

Jeg vil anbefale deg å spøre lokalfolk, gjerne de som jobber i coffeshops. Folkene i Siberië Coffeshop er veldig hyggelige. ;) Det er nord-vest, ikke så langt fra togstasjonen (litt sørvest for togstasjonen).

 

 

Men ja, lokale kan nok hjelpe deg bedre. Få navnet til coffeshopen, søk det opp på kart. ;) Lykke til! Anonymous poster hash: be783...7bc

Lenke til kommentar

Dersom du er offentlig tjenestemann kan du ikke bryte norsk lov, selv om det er lov i utlandet - tenker da på hasj, prostitusjon osv. Greit å vite for enkelte, kanskje...

Det gjelder alle som er norske statsborgere samt dem som er hjemmehørende i Norge (altså de med oppholdstillatelse). Ikke bare tjenestepersoner. Dog er det kun tjenestepersoner som blir fotfulgt av fotografer som liker å avsløre våre utskeielser i utlandet til overformynderiet.

Lenke til kommentar

Det gjelder alle som er norske statsborgere samt dem som er hjemmehørende i Norge (altså de med oppholdstillatelse). Ikke bare tjenestepersoner. Dog er det kun tjenestepersoner som blir fotfulgt av fotografer som liker å avsløre våre utskeielser i utlandet til overformynderiet.

Bare deler av det norske lovverket gjelder for norske statsborgere i utlandet.

 

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_1-2#§12

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...