Gå til innhold

kroppen min ser litt spesiell ut...


togtrener

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 15 år og har gått på treningsstudio i 4-5 måneder nå og ja jeg har fått en del resultater.. Men nå kommer poenget; jeg syntes at kroppen min ser veldig spesiell ut generelt, hvordan brystet mitt er plassert og at magen min popper ut når jeg ikke strammer og fasongen generelt..

 

Det jeg lurer på da er om dere ser det samme? Er ting litt "rart"?

 

I så fall vet dere om noe som kan "fikse det" øvelser og slikt..?

 

PS: jeg vet at det bare er å fortsette å trene og bla bla bla.... Men jeg lurer bare virkelig på om det er noe rart med fasongen eller noe..

 

Håper ikke spørsmålene mine ble dumme eller noe altså.... Men er bare veldig nysgjerrig på om dere ser det samme :p

 

Her er et bilde av når jeg slapper av med magen...

 

:)

post-311849-668187_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er 15 år og har gått på treningsstudio i 4-5 måneder nå og ja jeg har fått en del resultater.. Men nå kommer poenget; jeg syntes at kroppen min ser veldig spesiell ut generelt, hvordan brystet mitt er plassert og at magen min popper ut når jeg ikke strammer og fasongen generelt..

 

Det jeg lurer på da er om dere ser det samme? Er ting litt "rart"?

 

I så fall vet dere om noe som kan "fikse det" øvelser og slikt..?

 

PS: jeg vet at det bare er å fortsette å trene og bla bla bla.... Men jeg lurer bare virkelig på om det er noe rart med fasongen eller noe..

 

Håper ikke spørsmålene mine ble dumme eller noe altså.... Men er bare veldig nysgjerrig på om dere ser det samme :p

 

Her er et bilde av når jeg slapper av med magen...

 

:)

Det eneste som avviker er at du tar selfie med venstrehånda og du har ikke rydda i dusjen :mrgreen:

Bare fortsett du, lite som kan skade. Du har forøvrig et godt utgangspunkt om det er en pen fysikk du er ute etter! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt en tur innom tråden og slengt rundt med øksa , flere innlegg fra en person og svar på denne har blitt fjernet da det drev tråden helt av sporet.
Minner på at man bør dokumentere bastante påstander , har man ikke belegg for det man sier, bør man heller ikke komme med råd om trening , det finnes svært mange gode idrettsutøver på dette forumet og jeg kommer ikke til å la enkeltpersoner forsøple det.
Ta gjerne kontakt igjen via rapporteringsknappen når sånt dukker opp så tar vi affære.
Denne posten skal det ikke kommenteres på, ta heller kontakt via PM eller tilbakemeldinger til forumet.
Mvh
Malvado

Lenke til kommentar

Det eneste som avviker er at du tar selfie med venstrehånda og du har ikke rydda i dusjen :mrgreen:

Bare fortsett du, lite som kan skade. Du har forøvrig et godt utgangspunkt om det er en pen fysikk du er ute etter! :)

For å legge til noe her, så er jeg ikke noe fan av boxermerket, også smiler du ikke (Du er jo på bilde!).

 

Det med med magen, det er jo ingenting som "popper ut" der. Du har muskler, men det er jo det som ser bra ut ;)

 

Du er også bare 15, du har ett par år med kroppsforandringer igjen før du er ferdig utvokst også. Bare fortsett med det du gjør. Du har skaffet deg et meget bra utgangspunkt! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...