Gå til innhold

Heroes of Might & Magic III får HD-utgåve


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er virkelig en god nyhet!

Synd det bare er hovedspillet og ikke utvidelsespakkene, men det er i alle fall bedre enn ingenting. Så er det bare å krysse fingrene og håpe Ubisoft ikke roter det til, noe som desverre ikke ville overrasket meg.

 

Nå er jeg sikkert den eneste, men jeg håper dette blir så suksessfylt at de pusser opp Heroes 4 også. Det var rett og slett magisk å sitte opp sene kvelder og spille HOMM4 med den fantastisk musikken, som må være den beste soundtracken til ett HOMM spill!

 

Lenke til kommentar

Dette var en god nyhet.

Det er nesten litt komisk, men i helgen som var installerte jeg faktisk det originale HoMM3. Hadde ikke spilte på 3 år, men begynte plutselig bare å nynne på et par av sangene og så var det gjort.

Og slik har jeg gått av og på siden det kom ut omtrent.

Og om ikke jeg tar feil ser det ut til at map-et som er avbildet i første bilde i artikkelen er All for One, favorittmap-et mitt of all time :) :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

De pixlerte sammenligningene er fra en polsk side og ikke offisielt fra Ubisoft etter hva jeg vet. De eneste sammenligningene Ubi har vist er fra traileren, og der jukser de ikke. Så jeg er kritisk til kilden, men om det stemmer, så er det jo ganske latterlig markedsføring.

 

K7gueQO.png

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det var rett og slett magisk å sitte opp sene kvelder og spille HOMM4 med den fantastisk musikken, som må være den beste soundtracken til ett HOMM spill!

 

Det er jo samme melodien i en annen innpakning som er i Civ IV modden Fall From Heaven. Første gangen jeg legger merke til det.

 

En enestående bra mod, forresten.

Lenke til kommentar

Dette er virkelig en god nyhet!

Synd det bare er hovedspillet og ikke utvidelsespakkene, men det er i alle fall bedre enn ingenting. Så er det bare å krysse fingrene og håpe Ubisoft ikke roter det til, noe som desverre ikke ville overrasket meg.

 

Nå er jeg sikkert den eneste, men jeg håper dette blir så suksessfylt at de pusser opp Heroes 4 også. Det var rett og slett magisk å sitte opp sene kvelder og spille HOMM4 med den fantastisk musikken, som må være den beste soundtracken til ett HOMM spill!

 

 

 

Kanskje du kan forklare meg noe.

 

Jeg likte aldri HoMM4, fordi jeg (da jeg prøvde det) oppdaget at man kan ikke kunne holde inne høyreklikk på musa og få opp description om artifacts, styrker etc.

 

Det gjorde at jeg måtte klikke meg inn på dem med venstreklikk og deretter måtte klikke meg ut igjen, på samme måte som man klikker seg inn på Windows Utforsker og så må klikke seg ut når man er ferdig å kikke, om du forstår meg rett.

 

Det gjorde det til et helsike å lære meg attributtene til de forskjellige styrkene og artifacts-ene.

 

Finnes det en vei rundt dette?

 

Noe jeg ikke liker ved de siste spillene er 3D grafikken.

Den ser kjempepen ut etc, men har mistet sjarmen som HoMM3 hadde.

Men har nettopp begynt å spille HoMM6 så jeg skal ikke dømme det helt enda.

 

Skal spille det litt til før jeg bestemmer meg for hva jeg syntes.

 

Gleder meg uansett vilt til HoMM3 :)

 

Noen som vet om musikken vil lages i høyere definisjon?

Den må for all del ikke forandres på, men om de hadde klart å sample den i høyere kvalitet hadde det ikke gjort noe :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det andre enn meg som har blitt frustrert over hvordan man under LAN (selv på XL maps) må spille turbasert og vente på de andre? (i starten) Jeg vet lite om hvordan spill lages, men til de som har peiling, ville det vært mulig å lage det slik at spillet kalkulerer den teoretisk kortest mulige tiden det vil ta å nå f.eks. midten av brettet/andre spillere, slik at man i alle fall opptil dette tidspunktet i spillet slipper å spille turbasert? Åpenbart må det jo bli turbasert på et eller annet tidspunkt.

Med en slik ordning må selvfølgelig han som spiller raskest vente en stund når han når dette punktet, men da kan man i det minste ta en ordentlig pause istedenfor alle de små pausene man kan ta under turbasert gaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...