Gå til innhold

hvem har dårligst pc?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er lykkelig med en HP Kayak 180mhz pentium pro. finnes ikke noe mer stabilt med windows NT4..men om jeg vil kan jeg vel lete frem en 8086, eller en 80286 8mhz med 1mb ram og dos5..har vel og en IBMps2-55 oppgradert med Kingstonchip fra 286 til 386 16mhz og hele 16 mb ram..og OS/2. om dere vil :shrug:

Lenke til kommentar
Sjefern, jo, det var derfor jeg nevnte hovedmaskin i den første posten :p

jeg ser folk nevner p1 og p2 pcer men i siggen har de xp2500+ og bedre..

 

ifra nå av, ikke post en dårlig pc i denne tråden hvis du har en bedre pc liggende - start gjerne en ny tråd med annet tema men i denne handler det om dårligste hovedpc.

Sorry så ikke at det stod hoved pc :wow: skal ikke gjenta seg :cool:

Det STOD ikke hovedmaskin til å begynne med. At trådstarter endrer teksten underveis er jo ikke så lett å få med seg...

 

Men OK - det burde nok ha stått det der fra begynnelsen... :wow:

JASSÅ er jeg blitt LURT til å be om unnskyldning :mrgreen: dette må ikke gjenta seg :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Sjefern, jo, det var derfor jeg nevnte hovedmaskin i den første posten :p

jeg ser folk nevner p1 og p2 pcer men i siggen har de xp2500+ og bedre..

 

ifra nå av, ikke post en dårlig pc i denne tråden hvis du har en bedre pc liggende - start gjerne en ny tråd med annet tema men i denne handler det om dårligste hovedpc.

Sorry så ikke at det stod hoved pc :wow: skal ikke gjenta seg :cool:

Det STOD ikke hovedmaskin til å begynne med. At trådstarter endrer teksten underveis er jo ikke så lett å få med seg...

 

Men OK - det burde nok ha stått det der fra begynnelsen... :wow:

JASSÅ er jeg blitt LURT til å be om unnskyldning :mrgreen: dette må ikke gjenta seg :lol::lol::lol:

Hehe... japp - du har nok blitt lurt...

Bittert å be om unnskyldning uten å ha grunn for det, ikke sant? :grine:

 

Vel - er jo enig med trådstarter og andre at det er hovedmaskinen som er mest interessant... selv om hele tråden egentlig er rimelig døll "tidtrøyte"...

Lenke til kommentar

HADDE en 8 mhz, 512 kb ram(ukjent type), 2 farger(grønn og svart), ikke harddisk, men bootet fra en sånn stor diskett, 2 diskettstasjoner (store), tastatur(ikke mus).

den funket og var i bruk for ca 2 år siden. vet ikke helt om den er med i konkuransen :shrug: , men den slår alt dere har :woot:

og ja, var min hovedpc, da det var den eneste jeg hadde selv(hadde en annen jeg kunne bruke, men den var ikke min )

Lenke til kommentar

Kvalifiserer vel egentlig ikke, men jeg bytta for noen dager siden jobb maskin. Den var en AMD K-6/2 266MHz med 256MB ram. Den har jeg sittet og jobbet på i fem måneder. Det var treigt det. Den hadde ikke USB porter engang! :wow:

 

Ellers hvis man snakker om gamle maskiner på loftet og sånt, så har vi en Vic20 liggende...

Lenke til kommentar

Dette er min hovedPC:

 

AMD K6-2 550@500 (Manuelle jumpere som ikke går høyere enn 5*100)

Ikke USB.

200W crappy strømforsyning. Må deaktivere alt jeg ikke bruker av strøm, inkl. PCspeaker. Den er forresten ok-stempla 20. mai 1994 eller no'.

384MB SD-RAM PC 100

14" skjerm som jeg fikk sv skolen for noen år siden.

Et lydkort som har en ressurskonflikt med både LTP-1 og PS-2, sånn at begge de er deaktivert.

Seriell mus.

Tastatur uten win-tast.

Vifta på skjermkortet mitt går ikke rundt, så det blir litt VARMT inni der...

 

Det var vel omtrent alt...

Lenke til kommentar
Sjefern, jo, det var derfor jeg nevnte hovedmaskin i den første posten :p

jeg ser folk nevner p1 og p2 pcer men i siggen har de xp2500+ og bedre..

 

ifra nå av, ikke post en dårlig pc i denne tråden hvis du har en bedre pc liggende - start gjerne en ny tråd med annet tema men i denne handler det om dårligste hovedpc.

Sorry så ikke at det stod hoved pc :wow: skal ikke gjenta seg :cool:

Det STOD ikke hovedmaskin til å begynne med. At trådstarter endrer teksten underveis er jo ikke så lett å få med seg...

 

Men OK - det burde nok ha stått det der fra begynnelsen... :wow:

"skriv opp deres "trege" pc og gjerne hva dere bruker den til.

det er juks å nevne en (relativt) treg pc som ikke er i bruk eller som brukes som server e.l., her skal den med tregest hovedpc kåres! "

 

det har stått i den første posten hele tiden, jeg har endret posten slik at alle nå ser at det er hovedpc det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...