Gå til innhold

hvem har dårligst pc?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Min Hoved-PC er som følger:

 

P3 499Mhz

32 Mb Geforce2 MX100/200

256Mb SD-RAM

12.1 Gb HD

 

Har en tendens til å "hakke" litt :lol::lol::lol:

Skal kjøpe ny så fort som mulig *grin*

Dette er min eneste PC, bruker den hver dag :grine:

Begynner å dra litt på åra (4år) *grin*

Bruker rundt 5 min. på å boote :grumpy:

 

Det virker som om mange her ikke har oppfattet spørsmålet her, hvem har dårligst PC som de bruker som sin faste PC...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høh... knuser dere alle...

 

Har en Commodore PC-III 286-12MHz med 4Mb Ram og 20Meg harddisk. Og nei - det er ikke hoved-pcn min...

Men den funket helt greit til Snake og WP... Den måtte derimot vandre til de evige PCMarker når Windows kom... kostet 16.000,- men var knall til mitt bruk...

Slår glatt den Commodoren ;-) Min har nemleg berre 1 MB RAM, men køyrer Windows 3.0 som ei kule :-) Dessutan verkar maskina fint enno, sjølv om batteriet dessverre er flatt.

 

Kan henda det er same maskin som du har, er din bærbar? Omtrent like liten og pen som dagens bærbare, forresten.

 

Jaja, til dagleg har eg ein lynkjapp sak på 450 MHz...

Lenke til kommentar

Spørsmålsstillingen er altså , hvor dårlig er den BESTE PC'du har, ikke hva som er din dårligste PC. Med andre ord, hva er det du bruker til daglig?

 

Vel, jeg stiller ikke så sterkt i denne konkuranser ettersom jeg har en fullt brukbar XP 2000, 512MB RAM, 120 GB HD med GeForce 4200. Den har jeg tenkt å bruke en stund, ettersom jeg ikke liker å oppgradere hver sjette måned.

 

Hadde du derimot spurt for ca et år siden, hadde jeg stilt ganske sterkt. Da hadde jeg en P2 233Mhz med et lusent 6MB skjermkort. Og ja, jeg brukte den som hoved PC og hver eneste dag, hehe. Hadde du spurt i 98, brukte jeg fortsatt en amiga 1200. Ja, du leste riktig! En virkelig kraftmaskin med sine 14Mhz! Så ja, jeg har hengt litt etter før i tida.. :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest gjennom alle postene i denne tråden. Utrolig hvor mange sjeler som enten har behov for å eksponere seg eller har så lav IQ at de ikke forstår hva poststarter er ute etter.

 

HVEM HAR DÅRLIGST PC OG MED SAMTIDIG KRAV AT DEN BRUKES SOM HOVEDMASKIN.

Enig i det du sier, men jeg skjønner ikke at dere gidder å bruke krefter på det lenger. Jeg har gitt opp denne tråden... :shrug:

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest gjennom alle postene i denne tråden. Utrolig hvor mange sjeler som enten har behov for å eksponere seg eller har så lav IQ at de ikke forstår hva poststarter er ute etter.

 

HVEM HAR DÅRLIGST PC OG MED SAMTIDIG KRAV AT DEN BRUKES SOM HOVEDMASKIN.

Jajaja, så utarta det til småprat og mimring... er det noko å hissa seg opp for då? Ingen grunn til å bli så sur i ein tråd som blei så triveleg som denne. Og så har det no komt ein del relevante svar òg, då.

 

Sjølv trur eg nok den dårlegaste dagleg-PCen står heime hos "vanlege" folk som kjøpte PC for 10-15 år sidan. Som skrivemaskin er den like god enno. Tanta mi har ein slik ein, 286 med WP51.

Lenke til kommentar

Dette var min "faste" data for et par måneder siden:

 

Pentium MMX 200Mhz

3dfx Voodoo3 2000 (16 mb minne! det var bøst da det var nytt)

128mb ram og det var hvertfall bøst, tok alle 4 ram slottene

 

 

Denne datan hakket i alt som var flash på internett, men den klarte faktisk å drive photoshop 7.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...