Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe trygghetsavtale?


Instinkt

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen av dere anbefaler å kjøpe en sånn trygghetsavtale der man får reparert eller en ny konsoll hvis noe skjer med den, selv om det er jeg som har ødelagt den ved et uhell eller lignende.

 

Jeg skal snart oppgradere til PS4, men har vært litt usikker om jeg skal kjøpe sånn trygghetsavtale(forsikring) for den.

 

Er det verdt det?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Butikken har enorm avanse på slike trygghetsavtaler, og selgere bes om å aktivt pushe alle de gode sidene. Når butikken tjener godt på slike avtaler er det fordi det ikke er verdt det for forbrukeren. En trygghetsavtale (og også forsikringer generelt) er en god investering dersom man ikke har råd til å miste det man forsikrer, slik som helsa si, alt innboet i huset osv. Småting man har råd til å erstatte dersom noe går galt burde man vanligvis ikke ha noen slik avtale på

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lurte på om noen av dere anbefaler å kjøpe en sånn trygghetsavtale der man får reparert eller en ny konsoll hvis noe skjer med den, selv om det er jeg som har ødelagt den ved et uhell eller lignende.

 

Jeg skal snart oppgradere til PS4, men har vært litt usikker om jeg skal kjøpe sånn trygghetsavtale(forsikring) for den.

 

Er det verdt det?

 

 

Om du pendler mye med den kan det oppstå noen situasjoner som er ute av din kontroll, men som flere sier, ligger den på stedet hvil i de neste 4-5 årene skal det ikke være nødvendig, prisen ligger vel på rundt 599.- så vidt jeg har skjønt, ihvertfall prisen på Xone avtalen jeg kjøpte her om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...