Gå til innhold

Google tvinges til å spore opp person som lekket trailer av storfilm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen hadde lekket selve filmen hadde jeg skjønt Marvel, men dette er en trailer! De får bare extra reklame og oppmerksomhet for filmen spør du meg.

Leste du ikke artikkelen?

 

"Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden."

 

Men uannsett, dette er egentlig en viktig påminnelse til hvorfor bør være skeptisk til å "vie livet sitt" til digitale tjenester, uannsett om man gjør noe ulovlig eller ei.

Endret av MrL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis noen hadde lekket selve filmen hadde jeg skjønt Marvel, men dette er en trailer! De får bare extra reklame og oppmerksomhet for filmen spør du meg.

Leste du ikke artikkelen?

 

"Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden."

 

Det der fikk jeg ikke med meg da jeg skummet over. Jeg tror at mange mennesker ser den på kino uansett om den skulle komme på torrents. Ser frem til å bli underholdt av den på kino i Mai neste år :)

Endret av Betroz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet.

Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv.

Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner.

 

Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor har jeg påstått at jeg ser mye å film?

Jeg kjøper film i julegave til familiemedlemmer som ønsker seg slikt.

Flåklypa på Blu-Ray var en stor hit ved juletider i fjor.

Men jeg liker ikke å støtte disse organisasjonene, selv om jeg "må".

Går også på kino av og til. Fjorårets julefilm med Flåklypa-karakterene, for eksempel.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hvor har jeg påstått at jeg ser mye å film?

Jeg kjøper film i julegave til familiemedlemmer som ønsker seg slikt.

Flåklypa på Blu-Ray var en stor hit ved juletider i fjor.

Men jeg liker ikke å støtte disse organisasjonene, selv om jeg "må".

Går også på kino av og til. Fjorårets julefilm med Flåklypa-karakterene, for eksempel.

Okey, da las jeg for mye mellom linjene ;)

Lenke til kommentar

 

Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet.

Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv.

Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner.

Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål.

 

 

Nytter ikke heller, de sutrer og bærer seg over piratkopiering i de tilfellene også eller finnet på annet svada.

De må rett og slett legges ned fort som fy disse lobbygutta.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste du ikke artikkelen?

 

"Når det gjelder årsaken til at selskapene ønsker å spore opp lekkasjens kilde er det nærliggende å anta at de frykter at selve filmen også kan bli lekket av den samme kilden."

 

Men uannsett, dette er egentlig en viktig påminnelse til hvorfor bør være skeptisk til å "vie livet sitt" til digitale tjenester, uannsett om man gjør noe ulovlig eller ei.

Minority Report blir virkelighet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Om jeg må betale for å se en film, gjør jeg det med meget dårlig samvittighet.

Jeg vet at pengene blir brukt til å støtte lobbyisme, overvåkning, restriksjoner, søksmål osv.

Samtidig så er det jo familiemedlemmer som ønsker seg film til jul, så jeg må jo kjøpe noen Blu-Ray, selv om pengene går til onde organisasjoner.

Kan du ikke bare la være å se filmer om du ikke vil støtte de "onde organisasjonene"? Det er jo pga. torrents de har restriksjoner og søksmål.

 

 

Og det er pga. restriksjoner og søksmål at vi har .torrents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...