Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er noen kosmetiske forskjell (aka. man kan få med noen skins på enkelte versjoner).

Standard (kun digitalt): helt standard uten noe ekstra

Origin Edition (kun fysisk) : 5 skins

Game of the year edition(fysisk og digital): 5 skins og 10 lootboxes 

Lenke til kommentar

Er noen kosmetiske forskjell (aka. man kan få med noen skins på enkelte versjoner).

Standard (kun digitalt): helt standard uten noe ekstra

Origin Edition (kun fysisk) : 5 skins

Game of the year edition(fysisk og digital): 5 skins og 10 lootboxes 

Hva er lootboxes?

Dette skal være bursdagsgave til guttungen, og ikke snøring. KAn få Original til 299,-,. men Game of The Year koster nærmere 550,-. Hvis lootboxes er eneste forskjellen, er det verdt prisen? Han er 9 år.

Lenke til kommentar

Kjøp den billigste. Guttungen kan oppgradere ved å betale mellomlegget på 20 euro hvis han ønsker det (på pc). Game of The year gir spilleren noen eksklusive skins og 10 lootbokser. Man blir ikke forskjellsbehandlet av hverken spillet eller andre spillere av å kun ha den billigste utgaven av spillet.

 

Spilleren får uansett en lootbox for hver level han oppnår i spillet, og inntil 3 lootbokser fra arcade mode hver uke. Jeg har vel tjent meg en 300+ lootbokser så langt uten Game of The year.

 

 

Les mer om lootboxes her:

http://overwatch.wikia.com/wiki/Loot_Box

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Er noen kosmetiske forskjell (aka. man kan få med noen skins på enkelte versjoner).

Standard (kun digitalt): helt standard uten noe ekstra

Origin Edition (kun fysisk) : 5 skins

Game of the year edition(fysisk og digital): 5 skins og 10 lootboxes 

Hva er lootboxes?

Dette skal være bursdagsgave til guttungen, og ikke snøring. KAn få Original til 299,-,. men Game of The Year koster nærmere 550,-. Hvis lootboxes er eneste forskjellen, er det verdt prisen? Han er 9 år.

 

Lootboxes inneholder kosmetisk gjenstander til spillet alt i fra skins, animasjoner(danser oln.) og unike voicelines.

Disse kan også kjøpes separat inne i spillet, samt man får de gratis av å spille.

Kosmetiske gjenstander gir ingen fordeler eller flere funksjoner. 

 

https://us.battle.net/shop/en/product/overwatch-loot-box

10$(90 kroner) for 11 bokser, så da er det fryktelig dyrt med den til 550,-.

Lenke til kommentar

Er spillet det samme på PC som på PS4? Enklere/vanskeligere å håndtere?

Kan en spille på PC mot spillere som bruker PS4?

Forstått det er mulig å koble PS4 kontroll til PC - riktig?

FPS er alltid lettere med M+K en med håndkontrollere.

Kanskje en tilvennings-sak om man ikke er vant til det, men garantert bedre etter et par timer.

Lenke til kommentar

Er spillet det samme på PC som på PS4? Enklere/vanskeligere å håndtere?

Kan en spille på PC mot spillere som bruker PS4?

Forstått det er mulig å koble PS4 kontroll til PC - riktig?

 

Uten at jeg kjenner Overwatch spesielt på dette så har jo også PC-spillene ofte helt annen/fraværende Aim-assist, slik at det vil bli mye vanskeligere å spille med håndkontroller på PC fordi konsollene kompenserer for dette.

Lenke til kommentar

 

Det er en ting jeg har lurt på lenge; hvorfor blir man banded fra et spill noen ganger i Overwatch?  :confused:  :confused:  Det syns jeg er veldig irriterende, særlig hvis man liker å spille på noen av de spillene, sånn som season spillet som jeg liker.

Hva mener du? Blir du bannet i Overwatch?

 

Det er ikke ulovelig banding på noen måter.

Når jeg er inne i season spillet, og når jeg plutselig må gjøre noe mens jeg er inne alt, sånn som å gå på do eller at noen ringer meg midt under spillet. Så blir jeg kastet ut om noen få minutter hvis jeg blir AFK, og når jeg har gjort meg ferdig. Så kan jeg ikke lenger gå inn i season spillet lenger. Fryktelig irriterende. :dontgetit: :dontgetit:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Det er ikke ulovelig banding på noen måter.

 

 

 

 

Når jeg er inne i season spillet, og når jeg plutselig må gjøre noe mens jeg er inne alt, sånn som å gå på do eller at noen ringer meg midt under spillet. Så blir jeg kastet ut om noen få minutter hvis jeg blir AFK, og når jeg har gjort meg ferdig. Så kan jeg ikke lenger gå inn i season spillet lenger. Fryktelig irriterende. :dontgetit: :dontgetit:

 

 

 

Hvis du er i en kamp og så går fra tastaturet så blir du etter en viss tid kicket (sparket ut fra kampen) og får da en tidsbegrenset ban fra competitivt spill. 

 

Når du først spiller ranked så må du da sørge for å gå på do i mellom kampene, ikke mens du spiller. Om du ikke er der så spiller laget ditt 5 mot 6. Folk som konsekvent blir AFK under kampene burde få lengre ban synes jeg.

Lenke til kommentar

Forlate sesongen? Altså forlate en kamp midt i? Selvfølgelig skal du få en straff for det. Hadde vært teit om du kunne forlatt uten straff i det hele tatt.

Hvis du spiller slikt som det der kan du heller spille quick play.

Det mener jeg blir for teit,å få ban for å forlate hvis man ønsker. Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...