Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå stemmer det vel ikke at World of Warcraft: Warlords of Draenor er den første utvidelsen uten en ny rase? World of Warcraft: Wrath of the Lich King, hadde ingen ny rase.

Men at det er den første uten verken ny rase eller klasse stemmer vel?

 

Det er korrekt. Death Knight var den nye klassen, men den kan jo lett forveksles med en rase, da den jo er en ganske spesiell og visuelt markert klasse.

 

Jeg måtte flire litt av Radiohodet sin kommentar om at man like godt kunne lagt ut distributørenes utgivelseslister, som at redaksjonen skulle plukke ut hva de venter mest på i november. Jeg er til dels enig med deg, men det er noe rart med denne spillbransjen.

 

Etter min mening er spillbransjen den eneste delen av underholdningsbransjen(film, musikk, litteratur, TV, m.m.), der blockbustere stort sett har veldig god kvalitet. De beste spillene er ofte de som selger mest, selv om det klart finnes hederlige unntak. I andre deler av underholdningsindustrien er som regel blockbuster reinspikka søppel, spesielt når det er snakk om film og musikk.

 

Jeg gleder meg til tre av spillene på lista(WOW, Dragon Age og Far Cry). Hadde dette vært en liste over hvilke musikk vi gledet oss til i november, så vil jeg tro at jeg måtte ned på et sted rundt 50. plass plass på en slik liste for å finne noe som helst verdt å lytte på.

 

Jeg er stolt av spillbransjen, her leveres generelt mye kvalitetsprodukter hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt.

 

Håper du ikke gjør det neste gang, forhåndsbestilling er ikke bra.

 

AtW

 

 

Var ikke forhåndsbestilling. Dro ned og plukka det opp til 399kr tilbudet idag.

 

 

Er ikke det i praksis en forhåndsbestilling? Du betaler for spillet før det er ute?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt.

 

Håper du ikke gjør det neste gang, forhåndsbestilling er ikke bra.

 

AtW

 

 

Var ikke forhåndsbestilling. Dro ned og plukka det opp til 399kr tilbudet idag.

 

 

Er ikke det i praksis en forhåndsbestilling? Du betaler for spillet før det er ute?

 

AtW

 

 

Det var jo ute allerede før jeg kjøpte, så nei.

 

Men er positivt* nysgjerrig på hvorfor du reagerte på mitt innlegg egentlig, og hvorfor er du negativ til forhåndsbestilling ?

Når folk som regel forhåndsbestiller, så er det fordi de er ganske sikre på at spillet vil gi de god underholdning, uansett om det skulle være noen skavanker her og der. De har iallefall råd til å ta skammelig feil.

 

Jeg selv har ikke noe kjempesterk følelse for noen spill per dags dato, så er litt mer forsiktig. Kikka på COD gameplay på twitch først og de første anmeldelsene/tilbakemeldingene før jeg følte det var greit å bare klaske til på elkjøp sitt åpningstilbud.

 

Glad jeg gjorde det, god underholdning så langt ! :)

Lenke til kommentar

kan ikke fatte og begripe at folk fortsatt gidder å spiller Halo! Stein gamle spill som pusses opp for å melke enda mer penger ut av folk! De har gått ut på dato, noe jeg merket klart og tydelig når jeg spilte igjennom Halo 4

Fordi de er en av de mest balanserte multiplayer spillene som er på konsoll?

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Allerede starta med å hente et COD advanced warfare Xbox one eksemplar på elkjøp nå. Mye man vil ha denne måneden.. Får ta det litt og litt.

 

Håper du ikke gjør det neste gang, forhåndsbestilling er ikke bra.

 

AtW

 

 

Var ikke forhåndsbestilling. Dro ned og plukka det opp til 399kr tilbudet idag.

 

 

Er ikke det i praksis en forhåndsbestilling? Du betaler for spillet før det er ute?

 

AtW

 

 

Det var jo ute allerede før jeg kjøpte, så nei.

 

Men er positivt* nysgjerrig på hvorfor du reagerte på mitt innlegg egentlig, og hvorfor er du negativ til forhåndsbestilling ?

Når folk som regel forhåndsbestiller, så er det fordi de er ganske sikre på at spillet vil gi de god underholdning, uansett om det skulle være noen skavanker her og der. De har iallefall råd til å ta skammelig feil.

 

Jeg selv har ikke noe kjempesterk følelse for noen spill per dags dato, så er litt mer forsiktig. Kikka på COD gameplay på twitch først og de første anmeldelsene/tilbakemeldingene før jeg følte det var greit å bare klaske til på elkjøp sitt åpningstilbud.

 

Glad jeg gjorde det, god underholdning så langt ! :)

 

 

Ute, som i spillbart med en gang? Uansett er ikke det så viktig, for det hindrer ikke hvorfor jeg misliker forehåndskjøp.

 

For å oppsummere, folk gjør som de vil, men jeg mener forhåndskjøp er dårlig for bransjen, folk kjøper produkter uten å vite noe om kvalitet, og det minsker incentivene for utgiverne til å gi ut noe som faktisk er bra, og øker incentivene til å bedrive oppførsel som er dårlige for spillere (pre-order bonus, gameplay-videoer med misvisende innhold, kontroll av anmeldere som får spillet tidlig osv), det fører i sin helhet til at spill får dårligere kvalitet. For brukerne er også oppsiden ved å kjøpe tidlig minimal.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...