Gå til innhold

Spillexpo 2014 5-7 november


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så skriver det her og håper på litt tilbakemelding.

 

Det jeg lurer på er at vi er en gjeng som tenker oss på Spillexpo messa på Lillestrøm 5-7 november. Vi er flere som lurer på om det kanskje vil være god rabatter på konsoller, spill og tilbehør. Spesielt Xbox One og PS4 konsoller f.eks.? Tror dere at det vil være noe å spare på å kjøpe slike ting der, enn f.eks handle på nett til ca 3000- 4000 kr.

 

Så er det noen som har noe erfaring fra disse messene? Er det bra stemning og mye bra å se på? Første gangen for oss alle.

 

Takker på forhånd for svar :)

Her er linken til messa:

 

http://www.spillexpo.no/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg kjøpte min første Xbox 360 på en elektronikk messe i Lillestrøm. Var knalltilbud den gangen! 20 GB console med PGR4 for 2000 kr! (2007 tror jeg)

 

Finner hverken PS4 eller Xbox One i prislista til Komplett.no til Spill Expo 2014. Noen som vet om det blir noen bra tilbud på Xbox One? :)

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken Oculus det er som vil være der i år? Jeg har allerede DK2 hjemme, så vet ikke om jeg gidder gire meg opp helt enda. Det står derimot Oculus Rift "HD" på SpillExpo sine hjemmesider, så... er det den nye prototypen med nytt panel osv? If so, GET HYPE!

 

(Skal både lørdag og søndag btw)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...