Gå til innhold

Inbox by Gmail - har noen invitasjon?


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du får mulighet til å invitere, så finner du det under den store røde plussen nede til høyre.

 

Virker som om det foreløpig kun er de som har fått invitasjon direkte fra Google som kan invitere andre. Jeg har fått fra en her i tråden for ett par dager siden, men kan foreløpig ikke invitere andre.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Når du får mulighet til å invitere, så finner du det under den store røde plussen nede til høyre.

 

Virker som om det foreløpig kun er de som har fått invitasjon direkte fra Google som kan invitere andre. Jeg har fått fra en her i tråden for ett par dager siden, men kan foreløpig ikke invitere andre.

 

Ok, takk. Samme her, så får bare vente å se.

Lenke til kommentar
...

Vet ikke helt, men personlig føler jeg ikke egentlig at Inbox er verdt å bruke så mye som ett sekund på å lete etter «gylne billetter» for å bli med i en trekning om «hele» 3 invitasjoner. Det er ikke noe spesielt revolusjonerende med Inbox så vidt jeg kan se. Med dette i betrakning og at du bare hadde ett kort innlegg med en lenke til en Facebook-side... Jeg håper at du forstår skepsisen, selv om du bare ønsket å bidra. Det er heller ikke spesielt bra å være ny her og i tillegg være frekk nok til å spørre om noen har downs pga. sunn skepsis. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

Jeg har slettet personangrep fra tråden. Vennligst vær snille og greit med hverandre. Hvis noen føler seg trkkasert eller mobbet ser vi helst at dette rapporteres slik at vi får luket det bort fra forumet. å Svare på slikt i en tråd kan gjøre ting verre.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Har 1 Google Inbox invite igjen.

For sent dessverre, men jeg brukte en av invitene mine til å invitere min andre g-mail konto, så jeg skal si ifra når jeg får tre nye.

 

 

Inbox to Inboxers, 3 invitations beaming into your account now. Bring anyone in your crew (or away team).

invitesboldlygo.png

 

https://plus.google.com/116475284014468957308/posts/QRXLBdjKDwP

 

 

 

 

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...