Gå til innhold

Tour De France 2015


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det absolutt ikke som jeg spådde, bortsett fra at Purito vant, og han hadde jeg blandt de jeg nevnte i dag.

Både Froome og Van Garderen gjorde motsatt av mine spådommer, men det var godt for tour manager laget mitt, siden jeg har begge de to  :new_woot:

 

Jeg sliter litt med å like hvordan Froome har holdt på i dag. Han kan jo ikke være populær i feltet pga måten han er på.

Og den siste gesten han gjorde når han på død og liv skulle forbi på innsiden, så ble han sur fordi rytteren foran vinglet litt. Han er en merkelig type rett og slett. 

Lenke til kommentar

Jeg har hooket opp gammel-tv-en til PC-en for å bruke den som en ekstra infoskjerm under touren. Men livefeeden til letour.fr. ligger jo nesten en kilometer på etterskudd. Noen bedre forslag?

Sumo er litt bedre, men fortsatt etterskudd

 

 

 

Ellers så trur jeg Martin tar trøya i dag. De norske hang bra med nå :D

Lenke til kommentar

Uff dette var kjedelig.

Lar en gå og resten bare sitter og trør uten å gjøre en dritt med det, så kjemper de mot 2, 3 og 4de plassen ... Utrolig. Så enkelt kan det gjøres, en kan stikke og ingen gjør en dritt.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Haha, jeg blir så stressa av Froome

 

Han holder jo på som en idiot. På innsiden og akkurat sånn som i går. Riktignok ikke så mange sure miner i dag.

Overraskende at han holdt med såpass bra.

 

 

Lami: Giant-Alpecin prøvde å kjøre inn for å få til noe med kolba, men det gikk rett og slett ikke. Martin var den "verste" som kunne kjøre fra på det tidspunktet, og han gjorde det på riktig tidspunkt.

Er forøvrig enig. Sykkelsporten har alltid vært sånn, men nå er det helt ekstremt. Vi får ta det som et godt tegn at folk ikke vil bruke krefter fordi de blir fort slitne. Hadde dette vært for 10 år siden, så hadde det kanskje sett annerledes ut..

 

Tour manager laget mitt får det nok godt i dag. Har Quickstep som manager, tony martin som temporytter, EBH og Sagan. 3 blandt topp 5 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...