Gå til innhold

Tour De France 2015


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske enig med slipten. Han virker som en kul type, men det jeg har sett hittil tilsier ikke at han er tidenes feteste fyr. Hittil har jeg bare sett at han ikke er en kødd...

 

Forresten, har noen her kjøpt årets utgave av PCM2015? Tydeligvis er Be a Pro-modusen ganske godt gjennomført, men karrieremodusen virker som om den er like mangelfull som vanlig. 

Lenke til kommentar

Synes det var merkelig at Katusja ikke klarte å få utrettet noen ting på gårsdagens etappe. Men, Kristoff ble hindret av noen velt, så var ikke så greit å komme seg med for hans del. Og de skulle vel prøve å kjøre inn de andre mtp Purito. Ting skjer fort når det er sidevind. Man har allikevel sittet på feil sted når man visste dette. 

 

Det var jo garantert at noen kom til å kjøre for å sprenge feltet på gårsdagens etappe. Så da har man seg selv å takke. Det store problemet var jo at det var flere temposterke lag foran enn i gruppa bak.

Tipper Quintana kommer til å være synlig i finalen i dag. Blir spennende å se hva de forskjellige sammenlagtrytterne gjør i den harde finalen.

 

Valverde har jo vært glad i den bakken de siste årene, og har nok lyst til å ta inn på de 2 minuttene han ligger bak. Evt trekke opp Quintana.

 

 

Er forøvrig glad for å ha Dumolin som en av ungdomsrytterne på tourmanager  :)

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Jeg trur planen til Qhubeka i dag var å kjøre for Pauwels. Husker ikke helt om det var han Eddy nevnte.

 

Edvald vant jo en hardere etappe enn denne i 2011, men Huy som avslutning er nok litt i hardeste laget. Kommer jo an på hvordan de kjører der og.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Selv om det bare er den tredje etappen så blir jeg ikke overrasket om noen velger å svi av litt krutt såpass tidlig. Mur de Huy kan skille ganske mye om noen er tom/ikke følger med. Det vil nok bli det mer eksplosive som tar noe, eventuelt prøver i det hele tatt. Purito, for eksempel. Av de store sammenlagtkandidatene er det vel Froome som ligger best an tidmessig, men samtidig den som passer drligst til denne typen avslutning. Han bør nok helst konsentrere seg om å ikke tape for mye tid. 

Lenke til kommentar

Jeg trur komboen Valverde/Quintana kan bli spennende i dag. Contador henger med her. Purito som ilPrincipino nevnte er nok også klar for å få revansj.

 

Froome og Van Garderen som tok tid i går kommer mest sannsynlig til å miste noe i dag. Det er jo ikke snakk om mye, men det kan fort bli mye.

 

Så da kan jeg ikke se annet enn at Dan Martin må lære seg spansk :p

 

Dette er jo selvfølgelig om alle følger med helt til bakken. Mye kan skje underveis...

Lenke til kommentar

Ja, Nibali er jo ganske relevant i dag ja. 

 

 

Lol @ Eritreiske tilhengere. Kommer nok mange ryttere derfra snart 

 

 

Å lol. Julie sa "to set some color on tour de france". Han Qhubeka fyren ble litt satt ut i to sek der :p

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...