Gå til innhold

Tidenes beste film


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel si at Braveheart er den aller beste filmen:)

Ellers er jo forrest gump, saving private ryan, LOTR og King kon alle brae filmer (og sikkert en haug flere som jeg ikke kommer på nå).

 

EDIT: Monthy Python and the holy grail er forresten i klasse med braveheart, genial film!

Endret av StalkI2
Lenke til kommentar

Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer.

 

Ellers er mine klare favoritter disse:

 

Boondock Saints(i'll have a coke then ;) )

Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle)

The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!)

Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.)

Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor)

 

Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før.

Lenke til kommentar
Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer.

 

Ellers er mine klare favoritter disse:

 

Boondock Saints(i'll have a coke then  ;) )

Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle)

The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!)

Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.)

Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor)

 

Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før.

8170052[/snapback]

hehe, kunne ikke ha vert mer enig i de to der :)

 

"name one thing you need a stupid rope for" :ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar

Texas Chainsaw Massacre (jeg mener alså originalen fra 1974)

The Evil Dead (ener'n, har ikke set alle de andre ennå.)

The Godfather (de to første er brilliante, men nr. tre er ikke noe særlig)

The Matrix (filmen jeg har sett definitivt flest ganger)

Platoon (bra utført film om Vietnam-krigen)

Apokalypse Nå (også Vietnam film, men kanskje enda bedre)

The Shining (med Jack Nicholson, sier ikke mer)

One Flew Over The Cuckoo's Nest (også med Jack Nicholson, beste komedie)

Forrest Gump er også en meget vakker film.

Endret av Larse_rn
Lenke til kommentar
Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer.

 

Ellers er mine klare favoritter disse:

 

Boondock Saints(i'll have a coke then  ;) )

Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle)

The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!)

Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.)

Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor)

 

Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før.

8170052[/snapback]

hehe, kunne ikke ha vert mer enig i de to der :)

 

"name one thing you need a stupid rope for" :ph34r::ph34r:

8171332[/snapback]

 

Fy,har sett den 4 ganger siden jeg fikk tak i den i forrige uke! Og den blir bare bedre og bedre for hver eneste gang :D Og det tauet ble da ganske behjelpelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...