Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - k.n.b - Nikkor 105mm f/2.5 Pre-AI


Anbefalte innlegg

Jan R. Halvorsen: Godt det er flere som liker minimalisme. Et av de jeg er mest fornøyd med så langt. Var det virkelig den fossen du tok bilde av? Har aldri sett så lite vann i den som da, og heller aldri så mye vann som nå (ikke at jeg frekventerer strøket så ofte da). Forsøkte å finjustere med eksponering og polafilter, det hadde ikke blitt bra med utbrente områder her. Takk for kommentar.

 

BarneyGumble: Takk for det. Er nok enig i at fargeversjonen fungerer best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RandiA: Takk, det ble visst litt farger pga bladene på bakken.

 

iStereo: Mange takk for det. 5. okt er nok en av mine favoritter også.

 

BjørnÅgeS: Takkogtakk. Eksperimenterte en del med lukkertid her. Benyttet både polafilter og gråfilter separat og i kombinasjon underveis. Det ble et av de lengst eksponerte som fikk æren av å bli vist frem.

 

JorunT: Takk skal du ha. Holder selv en knapp på "Himmel og hav" som et av mine bedre i tråden.

Lenke til kommentar

Jan R. Halvorsen: Godt det er flere som liker minimalisme. Et av de jeg er mest fornøyd med så langt. Var det virkelig den fossen du tok bilde av? Har aldri sett så lite vann i den som da, og heller aldri så mye vann som nå (ikke at jeg frekventerer strøket så ofte da). Forsøkte å finjustere med eksponering og polafilter, det hadde ikke blitt bra med utbrente områder her. Takk for kommentar.

 

BarneyGumble: Takk for det. Er nok enig i at fargeversjonen fungerer best.

 

 

Jepp, helt sikker...

 

 

 

Tatt samtidig med det jeg la ut den 8.

 

post-149743-0-08086500-1414017338_thumb.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar

Jan R. Halvorsen: Ingen tvil om at det er samme foss. Og ja, det er Nesodden, tipper du kan se Sunnaas der. Takk for kommentar.

 

Bykatt: Takker så mye. 5. oktober er ikke uventet også en av mine egne favoritter. Var heldig med naturens egen lyssetting her. Lurte forresten litt på hvor du hadde blitt av, har ikke sett deg i oktoberfesten.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på hva det for en blomst du har brukt i protestbildet fra 22 oktober (det gjør kanskje du også?), uansett var det et fint motiv, stearinlys er en fin lyskilde, ser jeg.

 

Det våre gitteret var stramt og rent, og antydning av skog i bunnen på tårnene gjorde mye for bildet fra 25. oktober. Jeg synes dette var greit i farger, den blå tonen passet bra her og det lille som var av rødt ga liv til bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...