Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - k.n.b - Nikkor 105mm f/2.5 Pre-AI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bykatt: Takker så mye. 5. oktober er ikke uventet også en av mine egne favoritter. Var heldig med naturens egen lyssetting her. Lurte forresten litt på hvor du hadde blitt av, har ikke sett deg i oktoberfesten.

 

Ja, det ble liksom plutselig oktober! Det er liv i meg, men jeg er sløv igjen med fotograferingen.

 

Så da får jeg heller beundre det dere får til!

Lenke til kommentar

RandiA: Takk for det.

Edit: Et par-tre lag med gjerde og vel så det. Men tror det bare er en kabeltrommel bak der. Takk igjen.

 

JorunT: Det latinske navnet ser riktig ut. Jeg er for øvrig utenfor mistanke i denne saken, det er nok ikke meg planten får stell av.

 

BjørnÅgeS: "Star Wars" er greit nok for meg. Vil ikke garantere at verken det ene eller det andre var vanntett der, uten at jeg vet fasit. Takk for kommentar.

 

Bykatt: Oktober kommer gjerne rundt disse tider da. Er en smule foto-sløv selv (klarer ikke å sette av nok tid), men har klart å klore meg fast til oktoberfesten som et holdepunkt.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

30. Oktober

Solnedgang uten sol

 

post-166172-0-03084100-1414961080_thumb.jpg

 

Dagen før var det en spektakulær solnedgang samme sted. Selvfølgelig var jeg ikke der med kamera da. Denne dagen skulle det tapte dermed gjenerobres. Men akk, solen var borte vekk bak et tett skylag ved horisonten. Så i stedet for fargefyrverkeri ble det en alt annet enn spektakulær gradvis skumring. Siden jeg ikke fikk tatt noe bilde den 31., så avslutter jeg da festen med dette antiklimaks.

Lenke til kommentar

Jan R. Halvorsen: Takk for det. Klisjéen skal vel egentlig bestå av slitte trepåler, men digre stålrør får duge som en erstatning.

 

JorunT: Det er bare å la fantasien løpe det, ikke nødvendig å ta mine opplysninger som fasit. Det mangler elg på det siste, men det får ikke hjelpe. Takk for kommentar.

 

BjørnÅgeS: Sant nok. Det blir først en kjisjé når motivet blir gjentatt til det kjedsommelige, grunnen til at det blir gjentatt er ofte at det opprinnelig var en god idé (men ikke alltid). Takk.

 

RandiA: Takk for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...