Tunky Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 (endret) VS Anfield 27.09 13.45 TV2 Sport Premium Dommer: Martin Atkinson Klart for årets første Merseyside-derby! Litt stats: Liverpool har ikke tapt for Everton på hjemmebane de siste 15 kampene. Everton har scoret 5 mål på de siste 12 kampene på Anfield. Forhåpentligvis er både Henderson og Sturridge klare. Coutinho er også skadet, men ventet tilbake. Hvis alle tre er fit tror jeg vi starter: Mignolet Manquillo - Lovren - Skrtel - Moreno Hendo - Gerrard - Cou/Lallana Sterling Sturridge - Balotelli Hvis de ikke rekker det: Mignolet Manquillo - Lovren - Skrtel - Moreno Gerrard - Lucas Markovic - Sterling - Lallana Balotelli Eventuelt en blanding. Endret 5. februar 2015 av Knewt 1
""" Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Heia Everton, men jeg tror nok Liverpool vinner 2-0 i en skuffende kamp med alt for mye kjærlighet på tribunen.
Tunky Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 Håper virkelig Sturridge er fit, ellers ser jeg for meg at det kan bli vanskelig. Med mindre Balotelli begynner å virkelig skinne.
wampster Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Så formsterke som både Everton og Liverpool har vært i det siste.... Håper på Pool seier, men ikke videre optimist.
Stimann Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Så formsterke som både Everton og Liverpool har vært i det siste.... Håper på Pool seier, men ikke videre optimist. Er forsåvidt enig i der, men man må ha trua Holder en knapp på at statistikken mot Everton på Anfield holder lengre.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Ser for meg at Balo netter og Liverpool kommer seirende ut av kampen.
Colin. Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Gleder meg helt vilt, Balo-magi hadde vært rått. Selv om vi har vært veldig svake siden liga-start, så tror jeg alle hever seg til denne kampen, og det blir en fest!
Tunky Skrevet 26. september 2014 Forfatter Skrevet 26. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=aS5cF5kRH-w Crappy kvalitet. Men still. Håper på samme magi og at vi er back on track nå!
#Kroenkeout Skrevet 26. september 2014 Skrevet 26. september 2014 Dette blir nok lett match for Everton
knipsolini Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Det er litt vemodig å se høydepunkter fra forrige sesong, vi var så jævlig gode. Anyways, jeg har troa på seier. Everton er heller ikke i form, og om Sturridge kommer tilbake vil vi være styrket. 2-1.
Dapper Chap Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Gleder meg. Begge lag er i ganske elendig form. Tror det ender uavgjort.
Smågal Skrevet 27. september 2014 Skrevet 27. september 2014 Tror det blir uavgjort, 1-1 / 2-2. Vi får håpe Sterling har dagen, ellers blir det vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå