Gå til innhold

"Nytt på Nytt" er litt teit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg synes det er litt mye tøys og mye usaklig ting de sier der.

Ja, men det skal være det. Enkel underholdning på fredagskveld. Du må jo selvsagt ha fulgt med på nyhetene den siste uka for å forstå hva det dreier seg om da. Mange av vitsene er jo skrevet på forhånd og selve programmet er mye redigert. Klippet og limt.

 

Nytt på Nytt er ihvertfall mye bedre enn annet talkshow Norge har å by på.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nytt på nytt er ganske awesome når politikere IKKE er med i panelet.

Herre min skaper, hvor triste og tørre de er.

Og her har vi det viktigste: Gjestene. Programlederne er en ting, men stort sett står og faller hele episoden på gjestene. Programlederne kan være morsomme, men de blir ofte alt for forutsigbare. Legg til kjedelige gjester, så kan det bli dørgende kjedelige saker. Men om gjestene er morsomme og har bra kjemi med hverandre og programlederne kan vi få en rimelig klassisk episode, selv etter flere titalls sesonger.

 

(men nå skal det sies at jeg ikke har sett på det siden Linn Skåber var med, og savner det ikke noe særlig. Det er alt for langt mellom de bra episodene. Det holder lenge med en best of-episode rett før jul osv.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg synes programmet har mistet sin opprinnelige identitet. Nå er hovedvekta på "Ukas viktigste nyheter"-aktige innslag, hvor det klippes og limes ulike nyheter. Dette er veldig morsomt. Men programlederenes vitser kommer i bakgrunnen, nettopp pga de ikke er så morsomme lengre. Jeg merker at jeg er klinkende likegyldig til hvem som erstatter den umorsomme dama. Men håper likevel det blir Seltzer. Da blir jeg fast kunde igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...