Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter på snowboard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var der når snøbrett var "nytt og trendy" her i norge, og husker fortsatt hordene med kvinner som satt i toppen av skibakkene med snøbrett og ingen hentydning til at de noen gang skulle kjøre ned bakken(for alt jeg vet sitter de der fortsatt).

 

Ekstrem irritasjon for oss som faktisk ville kjøre i bakken, så for meg er det på ingen måter hot.

Lenke til kommentar

Har alltid hatt en liten pekefinger på at jenter som står på snowboard skiller seg ut litt. For min del kan det fort bli sexy. Det samme gjelder forøvrig jenter som ikke blindt velger iPhone fordi venninnene deres har det, men faktisk tar et valg basert på erfaringer (og som faktisk gidd å foreta seg erfaringer).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid hatt en liten pekefinger på at jenter som står på snowboard skiller seg ut litt. For min del kan det fort bli sexy. Det samme gjelder forøvrig jenter som ikke blindt velger iPhone fordi venninnene deres har det, men faktisk tar et valg basert på erfaringer (og som faktisk gidd å foreta seg erfaringer).

 

Det er jeg faktisk helt enig i. Og gjerne også når de er i stand til å for eksempel installere custom roms (operativsystem) på mobilen selv...nydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...