Gå til innhold

Live fra kl 19: Vi følger Apples iPhone 6-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå Samsung, finn fram notatboka :)

Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen ;)

 

Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet.

 

 

Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Nå Samsung, finn fram notatboka :)

Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen ;)

 

Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet.

 

Batteritiden er elendig på smartklokker varer jo ikke en dag visst nok. For meg forstår jeg ikke poenget med smartklokker skal jeg være ærlig

 

Enig. Smartmobiler har jo erstattet "alt". Er jo også bare rart å sitte på bussen og holde armen inntil munnen og snakke til klokken...

Selvfølgelig er det kult å ha en klokke med smartmobil-funksjoner, men ikke til en så høy pris. Ikke verdt det.

Lenke til kommentar

 

 

Nå Samsung, finn fram notatboka :)

Her er det vel Apple som har "kopiert" Samsung, Sony og alle andre som begynte med smartklokker for en evighet siden. Akkurat slik som med skjermstørrelsen ;)

 

Smartklokker er uansett overpriset i forhold til funksjon, brukervennlighet og kvalitet.

 

 

 

 

Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ?

 

 

hehe.

 

 

Noen som forresten så alle de sensorene under klokka, var sånn 4 hull der, så det på videoen men fikk det ikke med meg.

 

Den her

 

DSC_5088.jpg

 

 

 

Edit: var visst noe måle puls greier

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Klokken ser ikke ut, etter min mening.

 

Hvis ikke det er noen ekstremt interessante spesifikasjoner ift bruk som treningsarmbånd har jeg en mistanke om at de har gått samme sti som Samsung valgte.

Lenke til kommentar

hmm var så klar til å hoppe på appletoget hvis klokka var nice men må innrømme at jeg ikke er veldig imponert. nå jeg en av de som virkelig har lyst på en smartklokka men har bare ikke sett noe som er skikkelig bra. hadde apple kommet med noe som var kult hadde jeg kjøpt den (og en apple mobil), er på tide å kaste min gamle s3 uansett. var virkelig klar til å prøve den andre leiren. var også litt skuffende med oppløsningenpå 4.7" telefonen

Endret av sceeZer
Lenke til kommentar

 

Ja Samsung har vel bare lansert 4-5 modeller siden i fjor ? De virker lite gjennomtenkte og uten mål og mening når de styrer på sånn. Stresse ting ut på markedet.

 

2 klokkemodeller. Ellers bare S4 og Note 3 ifjor. S5, Note 4 og Note Edge i år. I tillegg til noen "modifiserte" modeller slik som Active.

 

 

Er vel disse?

 

galaxy-gear-vs-gear-2-vs-gear-2-neo-vs-g

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...