Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Youtuberne sier mye rart. Jubler som bare det hvis de får en discard inform. De er også mer opptatt av overall rating enn reell verdi. Spillere som Gomez og Cole har høy overall, men var temmelig verdiløse. Youtuberne har egentlig dårlig oversikt på ultimate team. De vet lite om spilleres klubb og nasjonalitet, skill moves, weak foot, hvilke chemistry styles man burde bruke osv. Dette er jobben deres og de spiller hver dag, men har overraskende lite peiling.

Er helt sant :) de jubler også når de ser en spiller som de ikke helt vet hvem er, men han har 94 pace så då er det en automatisk "god" spiller...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Youtuberne sier mye rart. Jubler som bare det hvis de får en discard inform. De er også mer opptatt av overall rating enn reell verdi. Spillere som Gomez og Cole har høy overall, men var temmelig verdiløse. Youtuberne har egentlig dårlig oversikt på ultimate team. De vet lite om spilleres klubb og nasjonalitet, skill moves, weak foot, hvilke chemistry styles man burde bruke osv. Dette er jobben deres og de spiller hver dag, men har overraskende lite peiling.

W2S har ekstremt lite peiling. Han visste ikke at Joel Campell spilte for Arsenal.

Lenke til kommentar

Godt for meg at jeg plukket opp 14stk Cuardado til 4-6k i starten da. Ser at han er verdt rundt 40k nå..

Får selge ett par.. Det at han spiller i Serie A kommer til å sørge for at prisen synker gradevis..

Eller tror dere han kommer til å øke mer? Eg tviler faktisk, siden han er bare 83 rated.. Noe som betyr at flere kommer til å plukke han opp i pakker

Lenke til kommentar

Mulig markedet bare er litt ødelagt akkurat nå om kvelden når det sitter flere 1000 å trader for å bygge enten lag eller økonomi, men nå er prisene på enkelte spillere motbydelig høye. Jeg tror at prisene vil synke drastisk på mange spillere når spillet blir sluppet, pakker blir kjøpt og folk prøver å selge for å tjene penger. Akkurat nå er det veldig få spillere på markedet til sammenligning med noen timer etter release.

Lenke til kommentar

Har de fjernet replays forresten? Får aldri se en offside situasjon eller en takling..

Å det er heller ikke mulighet til å lagre målene man scorer etter kampen ingame?

Hva er dette for noe tull? Bare så folk ikke skal lage montage av mange spillets feil?

 

Her kliner jeg til på halv volley fra 45m pluss, ballen får latterlig fart og duper over keeperen..

Dette var FUT btw.. Motstandern rage quita greit etter det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...