Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting.

Tar ikke med kilde, ettersom jeg leste det i en kommentar på et eller annet forum. Men har ikke kommet enda og er den 18 nå...

 

 

Mente bare at dersom man ikke har en troverdig kilde så har ryktet tilnærmet null verdi :)

Lenke til kommentar

 

Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut?

 

Web app før man får spillet er veldig vesentlig. Er man dyktig der kan man få et greit forsprang på andre.

 

Joda ser den, jeg er bare ikke så opptatt av det. Jeg har jo uansett et greit forsprang ;)

Endret av barezell
Lenke til kommentar

 

 

 

Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting.

Tar ikke med kilde, ettersom jeg leste det i en kommentar på et eller annet forum. Men har ikke kommet enda og er den 18 nå...

Mente bare at dersom man ikke har en troverdig kilde så har ryktet tilnærmet null verdi :)

Rykter har null verdi i seg selv. Derimot så er det tross alt EA vi snakker om. Alt kan skje med dem.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut?

Web app før man får spillet er veldig vesentlig. Er man dyktig der kan man få et greit forsprang på andre.

Joda ser den, jeg er bare ikke så opptatt av det. Jeg har jo uansett et greit forsprang ;)
På hvilken måte har du et greit forsprang?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...