Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe stress å briljere med bronze spillere! ;)

Vet med en gang jeg møter noen på UT når noen har bronse/sølvspillere så er de som regel fittegode, vanskelig å slå! med en gang jeg møter noen med superlag, så er de som regel fittedårlige pga cheat så de slås ganske lett, merkelig hvordan det fungerer ^^

 

tror ikke det blir russisk atomkaviar lag på meg i år, har ikke de samme intressante spillerne som på fifa 13 :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Et lag til, så da er jeg egentlig klar. Slipper å tenke på fitness når spillet kommer ut.

 

Neste målet nå er IF Kagawa, han ligger vel på omtrent 25k.

 

3063e8538062c0f5a29588fa512f34a5.png

Liker laget ditt! ;)

 

 

Takker. Veldig fornøyd med begge og har betalt lite. I det første laget jeg postet har alle i angrep og på midtbanen minst 4* skill moves.

 

Jesus og Manolas har ikke kjempegode stats, men bra nok og de er hurtige.

Lenke til kommentar

Noen som er heldig med penger. Sitter med 1000 kr til nå i cash og ikke akkurat et stjernespekket lag. Tenkte jeg skulle spille med opp i år også. Var mye morsommere enn å bruke 1000 kr på FIFA points.

Støtter deg i den altså! Det vil si, vil prøve å starte med et billig gullag. Skeptisk til et bronselag uten 100 kjemi. Blir fort for kjedelig er jeg redd.

Lenke til kommentar

Syns det e fett å lage et lag basert på coins som du har vunnet i fra kamper/cupkamper..Såklart er det kult å kjøpe litt fifapoints å åpne pakker, å åpne pakker er jo som å gamble, den feelingen er alltid digg, man vet aldri hvem man får, men sånn som bateson og disse youtuberne som bruker flere tusen kroner på fifa points også skriver de " got a inform card " osv. SÅKLART får du inform card når du bruker så mye penger haha..

Lenke til kommentar

bateson og disse youtuberne som bruker flere tusen kroner på fifa points også skriver de " got a inform card " osv. SÅKLART får du inform card når du bruker så mye penger haha..

 

Er ikke en selvfølge at du får IF's, selvom du bruker drøss med penger. Men du har jo oddsen på din side.

Lenke til kommentar

Så sitter de jo gjerne og klipper og rediger slik at det skal virke som at de får ting ofte da, så en engang husker jeg som hadde mye points i en såkalt "live" åpningsvideo, åpna 2-3 pakker og fikk SHIT, den fjerde pakka han åpna fikk han messi og ble helt klikk mongo..

 

Problemet med den videoen var det at når han fikk Messi, hadde han 50-60,000 mer points enn han hadde før han begynte å åpne pakkene i videoen..

Lenke til kommentar

Youtuberne sier mye rart. Jubler som bare det hvis de får en discard inform. De er også mer opptatt av overall rating enn reell verdi. Spillere som Gomez og Cole har høy overall, men var temmelig verdiløse. Youtuberne har egentlig dårlig oversikt på ultimate team. De vet lite om spilleres klubb og nasjonalitet, skill moves, weak foot, hvilke chemistry styles man burde bruke osv. Dette er jobben deres og de spiller hver dag, men har overraskende lite peiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...