Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg ikke opp melding osv på låsskjermen lenger etter oppdatering?

 

Det er også et problem som Samsung S5 har med nye Lollipop, men jeg vet ikke hvordan man får det tilbake. Har en del på jobben som har S5 som klager veldig over dette.

Selv har jeg Nexus 6, og der fungerer det fint, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe til her, da kan jeg løse problemet til mine kollegaer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvorfor får jeg ikke opp melding osv på låsskjermen lenger etter oppdatering?

Det er også et problem som Samsung S5 har med nye Lollipop, men jeg vet ikke hvordan man får det tilbake. Har en del på jobben som har S5 som klager veldig over dette.

Selv har jeg Nexus 6, og der fungerer det fint, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe til her, da kan jeg løse problemet til mine kollegaer.

Settings-sound and notification - while locked, huk av for "show all content" Eller "hide sensitiv information" vist du kun ønsker å vite at noen har ringt eller sendt melding uten å se hva som står eller fra hvem. Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

En liten ulempe jeg har merket meg er at jeg ikke lenger kan swipe ned i chrome for å få frem alle fanene, men må trykke på recent apps-knappen, noe som fremdeles tar 2 sekunder.

Det kan du slå av i instillingene til Chrome, så blir det som før.

 

Noen som vet om det er noe forskjell mellom BOC3 (nederlansk som jeg har) og BOC5?

Med unntak av medfølgende bloat osv.

 

Takker så mye:)

 

Ehh ..., finner ikke ut hvor i innstillingene på Chrome man gjør dette? Gidder noen gi meg en "trinn for trinn"?

Lenke til kommentar

 

 

 

En liten ulempe jeg har merket meg er at jeg ikke lenger kan swipe ned i chrome for å få frem alle fanene, men må trykke på recent apps-knappen, noe som fremdeles tar 2 sekunder.

Det kan du slå av i instillingene til Chrome, så blir det som før.

 

Noen som vet om det er noe forskjell mellom BOC3 (nederlansk som jeg har) og BOC5?

Med unntak av medfølgende bloat osv.

 

Takker så mye:)

 

Ehh ..., finner ikke ut hvor i innstillingene på Chrome man gjør dette? Gidder noen gi meg en "trinn for trinn"?

 

Chrome>Settings>Merge tabs and apps "sett den på off"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

En liten ulempe jeg har merket meg er at jeg ikke lenger kan swipe ned i chrome for å få frem alle fanene, men må trykke på recent apps-knappen, noe som fremdeles tar 2 sekunder.

Det kan du slå av i instillingene til Chrome, så blir det som før.

 

Noen som vet om det er noe forskjell mellom BOC3 (nederlansk som jeg har) og BOC5?

Med unntak av medfølgende bloat osv.

 

Takker så mye:)

 

Ehh ..., finner ikke ut hvor i innstillingene på Chrome man gjør dette? Gidder noen gi meg en "trinn for trinn"?

 

Chrome>Settings>Merge tabs and apps "sett den på off"

 

Supert - takk skal du ha! :-)

Lenke til kommentar

 

 

Hei.   Hvordan slår man fra fingerscanning på note4 ?? Har prøvd men lar seg ikke gjøre.  

Innstillinger - > Låseskjerm -> Skjermlås

 

Får ikke slettet.   Står låst echange activ sync

 

 

Prøv å gå inn på Innstillinger - Fingerskanner - Fingeravtrykkbehandler. 

 

Trykk på de tre prikkene øverst til høyre, og velg fingeravtrykk 1, 2 og 3 (hvis du har så mange), og trykk deretter på søplebøtta øverst til høyre.

 

Hvis du har problemer med exchange sync, er det mulig du må deaktivere dette først.

Lenke til kommentar

 

 

Hei.   Hvordan slår man fra fingerscanning på note4 ?? Har prøvd men lar seg ikke gjøre.  

Innstillinger - > Låseskjerm -> Skjermlås

 

Får ikke slettet.   Står låst echange activ sync

 

Da er det en begrensning i Exchange-profilen, som setter et visst minimums sikkerhetsnivå for telefonen din.

Lenke til kommentar

Det er noe som heter mobile device management.

Har du lagt inn exchange konto fra jobb har de muligvis en styrt policy med kriterier for dette og du aksepterte sikkerhets instillinger når du satt opp exchange kontoen på din egen enhet.

Da er det ingen "begrensning i din apps exchange profil" , men slik det er ment å være.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...