Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til å flashe med Odin. Kjører vanlig norsk 4.4.4 versjon på N910F og tenkte jeg skulle teste ut 5.01 nederlands versjon.Men hver gang jeg importerer firmwarefila inn i Odin så slutter odin å virke (not responding). Har lasta ned forskjellige versjoner av odin og på forksjellige maskiner. Men ingenting hjelper. Lasta ned firmware fra sammobil. 

Noen som har noen ideer på hvorfor det skjer?

Lenke til kommentar

EEEK!

Telefonen min ble plutselig svintreg, hovedsaklig (om ikke begrenset til) i SMS-hjørnet. Kan det være kjæresten og jeg plutselig har for mange meldinger sammen? Burde jeg slette? Jeg vet at iPhone viser kun et begrenset antall meldinger, før du "scroller opp" og leter fram eldre, mens Android har vel sine tilgjengelig hele tiden. Kan dette være problemet? 2 much spam?

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg satt 5000 meldinger som maksgrense i hver "tråd". Når de to tre mest hyppige samtalene bli fylt opp da, så tok det grusomt lang tid å åpne Meldinger-appen. Når jeg sletta hele tråden forsvant henginga umiddelbart. Så det kan absolutt være en idé å tømme innboksen for meldinger.

 

Edit: Dette var riktignok på en S3, men kan tenkes at det er noe det samme på en Note.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Har opplevd noen ganger at melding appen blir treg, jeg restarter telefonen og problemet er løst, ikke vært borti en eneste smart telefon som ikke får et eller annet problem etter X antall dager / uker uten restart, alt fra treghet til bluetooth problemer, så standard med en ordentlig restart minst en gang i uken.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Hva er grunnen for at vi ikke får Lollipop til en rimelig tid etter de andre landene? Hva er det som gjør at det henger så sinnsykt for å få den levert til Norge?

 

Jeg fikk Lollipop for 3 dager siden! Men det var veldig, veldig, veldig lang tid å vente.

 

Har ikke opplevd noen større problemer med Lollipop enn ett:

 

Når mobilen er låst, blir de nye varslingene vist. Jeg klikker på FB eller FB melding, låser opp mobilen med mønsetret, og da blir FB/FB-melding vist bare for et veldig kort øyeblikk, og så blir den "minimized" med det samme. Dette er litt frustrerende, men jeg er ellers glad i hvordan Lollipop funker, bare frustrert over ventetiden... Og jeg vet ikke hvorfor det er slik, noen land fikk det mye før, og noen i samme land ikke fikk den ennå osv. Polen skal være et av de første landene der de oppdaterte Note 4-ene...

 

I hvert fall er det fint at det er 5.01 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...