Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Crysis 3 bra til å test Oc med? Om Bf4 klikker, Så går stats ned^!^

 

Koster nå 40Kr på Origin^!^ Om du lar Spillet være i menyen (Der det er mange tusen Fps) Så kan Coil whine forsvinner/Bedre seg, Manger7970/680 Eier prøvde dette (Den tråden jeg leste)

Du kan teste på test-range da... :p

Eller opprette en ny bruker/spiller?

Lenke til kommentar

 

Er Crysis 3 bra til å test Oc med? Om Bf4 klikker, Så går stats ned^!^

 

Koster nå 40Kr på Origin^!^ Om du lar Spillet være i menyen (Der det er mange tusen Fps) Så kan Coil whine forsvinner/Bedre seg, Manger7970/680 Eier prøvde dette (Den tråden jeg leste)

Du kan teste på test-range da... :p

Eller opprette en ny bruker/spiller?

 

Test range og singelplayer er ikke nært like kraftig, Eller gjelder det kun for Cpu, Med mindre du tuller^!^ :p

 

EDIT: bf3 funker vell like bra? En islending av familien som er vandt med mw2, Prøvde bf4, Sank med over 150P i skills :cry::p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Brant opp? Hvordan i all verden fikk du til det?

Først er det ustabilt på 100% last, alle jobbene før error, så dør hele pcen og på baksiden av kortet er det svidd 10mm hull gjennom hele kortet ca der vrm sitter.

De har vel fabrikklokket det litt vel mye for at det skal kunne brukes i 100% load annet en benchmark.

RMA er blitt en fulltidsjobb, minst.

 

Skal det være en skrue der? Hvem vet nå.

 

 

Damn, ikke bra. Første gang jeg har sett et skjermkort ta fysisk skade av bruk. De fleste tar jo bare kveld uten at du ser noe på dem.

Lenke til kommentar

 

 

Brant opp? Hvordan i all verden fikk du til det?

Først er det ustabilt på 100% last, alle jobbene før error, så dør hele pcen og på baksiden av kortet er det svidd 10mm hull gjennom hele kortet ca der vrm sitter.

De har vel fabrikklokket det litt vel mye for at det skal kunne brukes i 100% load annet en benchmark.

RMA er blitt en fulltidsjobb, minst.

 

Skal det være en skrue der? Hvem vet nå.

 

 

Damn, ikke bra. Første gang jeg har sett et skjermkort ta fysisk skade av bruk. De fleste tar jo bare kveld uten at du ser noe på dem.

 

Skulle du sett mitt ene KPE-kort :p

Lenke til kommentar

ett ASIC 67% og ett på 81.1% ...

 

1.075v VS 1.031v på stock hastighet :hm:

 

Uten voltmod/ny bios så stopper det ene kortet på 1520mhz ca, som gjør at det blir max for SLI her. Greitt nok, men vil ha mere :p

 

Faen at ikkje Skynet kan få fikset en kongebios da. Han har litt problemer, men han er iallefall på saken. Han kom med en update i dag.

Lenke til kommentar

Er Crysis 3 bra til å test Oc med? Om Bf4 klikker, Så går stats ned^!^

 

Koster nå 40Kr på Origin^!^ Om du lar Spillet være i menyen (Der det er mange tusen Fps) Så kan Coil whine forsvinner/Bedre seg, Manger7970/680 Eier prøvde dette (Den tråden jeg leste)

 

Bare kjør på med multi og drit i stats. Er bare gutter på 14 år som bryr seg om det uansett ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er Crysis 3 bra til å test Oc med? Om Bf4 klikker, Så går stats ned^!^

 

Koster nå 40Kr på Origin^!^ Om du lar Spillet være i menyen (Der det er mange tusen Fps) Så kan Coil whine forsvinner/Bedre seg, Manger7970/680 Eier prøvde dette (Den tråden jeg leste)

 

Bare kjør på med multi og drit i stats. Er bare gutter på 14 år som bryr seg om det uansett ;)

 

Haha, Only 2Weeks, Then i will laught at that statement^!^ :p

 

Prøvde bare mp, Dreit i Sp/TR... Men ikke en articfacts og boom greyscreen :(

Lenke til kommentar

Mitt GTX980 hadde også coilwhine.

 

Etter 3 dager med folding@home mens jeg har sovet/vært på jobb er coilwhine tilnærmet borte. Så ja å la kortet kjøre seg inn ved å fremprovosere coilwhine og så la maskinen stå på kan funke.

 

12510 poeng i 3dmark er jeg MEGET godt fornøyd med. Da jeg har en i7 2600k som klokker rævdårlig (maks er rett rundt 4.5GHz, og da er temps bare 75-80C under folding - høyere volt gir ikke høyere klokk) og har win 7. 3dmark: http://www.3dmark.com/fs/2889326

Lenke til kommentar

Leste noe interresant:

 

 

 

Since EVGA is re-using the 780 classified PCB for the 980 classified (again), you'll likely see the 980 FTW use the 780 FTW pcb (which was custom).

 

Da kan jeg fortsette å bruke vannblokkene som sitter på 780ti Classy :w00t:

 

Dog Bare 1DP er elendig. 3 er digg på referanse korta.

 

Etter driver 344.11 supports Gsync surround.

 

3xswift blir sikkert hardt å drive, men sikkert digg med g-sync da!

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Leste noe interresant:

 

 

 

Since EVGA is re-using the 780 classified PCB for the 980 classified (again), you'll likely see the 980 FTW use the 780 FTW pcb (which was custom).

 

Da kan jeg fortsette å bruke vannblokkene som sitter på 780ti Classy :w00t:

 

Dog Bare 1DP er elendig. 3 er digg på referanse korta.

 

Etter driver 344.11 supports Gsync surround.

 

3xswift blir sikkert hardt å drive, men sikkert digg med g-sync da!

som ikke du hadde hatt råd til å kjøpe nye blokker anyways :p

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt 2x DL-DVI + 2+ DP. Men siden ingen kort har det, så går jeg for 2x DL-DVI hvis jeg bestiller et 9x0. DP skal jeg unngå så lenge jeg kan på grunn av power loss buggen som resetter alle åpne vinduer når du skrur av skjermene eller de går i sleep mode.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt 2x DL-DVI + 2+ DP. Men siden ingen kort har det, så går jeg for 2x DL-DVI hvis jeg bestiller et 9x0. DP skal jeg unngå så lenge jeg kan på grunn av power loss buggen som resetter alle åpne vinduer når du skrur av skjermene eller de går i sleep mode.

 

Powerlossbuggen har ikkje jeg sett noe til. Kanskje bare noobs får den? :green:

Lenke til kommentar

Nope.. den er ekte.. med DP og skjermene avslått (uten strøm) en viss stund, eller de går i sleep og er det en viss stund, så er det som om den skjermen er frakoplet. Alle vinduene er borte eller flyttes til hovedskjermen og størrelse/posisjon er fucked. På det gamle skjermkortet mitt måtte jeg la min u2711 stå påslått 24/7 for å unngå dette. Gikk med mye strøm og slitasje der selv det var skjerm nr2 og den viste svart med panelbelysning når maskinen er låst. Håper bare at dette er fikset og ny DP standard har kommet når skjermkort ikke lenger tilbyr 2x DL-DVI.

Lenke til kommentar

Skulle teste litt DSR ( Dynamic Super Resolution)

 

Ikkje faen om det ville funke med SLI. Testet med et enkelt kort, og det funka. DSR gir mere mening med SLI , så litt kjipt at det ikkje funka.

 

nvidia has confirmed that DSR does not currently work in SLI. FML!

 

Da er det bare å vente på en ny driver :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...