Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arma er jo den evige unntaket til regelen til Andrull her. Fantastisk spill, laget kun til PC, helt grei grafikk (3ern) og fremdeles helt forferdelig FPS. Nå skal det sies at det er mye som foregår i det spillet, render distanser på opptil mange km, enorme maps, og multi-player krever sin maskin, men det utnytter jo ikke maskinen i det heletatt. SLI er bortkastet og mange kjerner virker jo også bortkastet.

 

Men men, det er moro for det, dette er det eneste spillet jeg virkelig får pulsen opp, er ikke så redd for å dø i BF for å si det sånn :D

Lenke til kommentar

Nvidia GeForce 361.91 WHQL driver

http://www.guru3d.com/files-details/geforce-361-91-whql-driver-download.html

 

Learn more about how to get the optimal experience for ARMA 3, Street Fighter V, Monster Hunter Online, and HITMAN (Beta).
Added or updated the following SLI profiles:

  • Assassin's Creed Syndicate - SLI profile changed (with driver code as well) to make the application scale better
  • Bless - SLI set to SLI-Single
  • Need for Speed - profile EXEs updated to support trial version of the game
  • Plants vs Zombies Garden Warfare 2 - SLI profile added
  • XCOM 2 - SLI profile added (including necessary code change)

Software Modules

  • NView - version 147.00
  • HD Audio Driver - version 1.3.34.4
  • NVIDIA PhysX System Software - version 9.15.0428
  • GeForce Experience - version 2.9.1.35
  • CUDA - version 8.0

Windows 10 Fixed Issues

  • TDR on Illustrator CC 2015 with drivers post Release 353. [1726408]
  • [361.75] Enabling NVIDIA Surround after a driver clean install causes NVIDIA
  • Control Panel to crash. [1724062]
  • Windows 10 Open Devices and Printers ejects NVIDIA GPU. [1720849]
  • Adobe Illustrator CC 2015 intermittently crashes on exit with NVIDIA drivers post
  • Release 353. [1711214]
  • [sLI, Assassin's Creed: Syndicate] Need SLI profile. [1666227]
  • Windows 8.1/Windows 8/Windows 7/Windows Vista Fixed
  • Issues
  • [Quadro K5200, Quadro M4000] Poor performance observed with Dassault Catia V5
  • R20, R21, R22. [200170447]
  • [361.75] Enabling NVIDIA Surround after a driver clean install causes NVIDIA
  • Control Panel to crash. [1724062]
  • [sLI] Tom Clancy's Rainbow Six: Siege shows corruption when Alt+Tab used in fullscreen
  • mode. [1724562]
  • [sLI, Assassin's Creed: Syndicate] Need SLI profile. [1666227]
Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da med Pascal på trappene, så kan vel kanskje prisene på 980 Ti synke endel... forhåpentlig. Jeg skal kjøpe skjermkort til sommeren når feriepengene kommer. Er Pascal virkelig så bra at jeg da heller bør gå for et slikt kort?

 

 

  • XCOM 2 - SLI profile added (including necessary code change)

Akkurat det spillet som er årsaken til at jeg nå skal oppgradere.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Da med Pascal på trappene, så kan vel kanskje prisene på 980 Ti synke endel... forhåpentlig. Jeg skal kjøpe skjermkort til sommeren når feriepengene kommer. Er Pascal virkelig så bra at jeg da heller bør gå for et slikt kort?

Det er vel ikke så enkelt å si. Og de beste kortene kommer jo ikke først heller, ved lansering. Slik er det iallfall ofte.

Men det blir spennende å se fremover i 2016 hva som kommer.

Lenke til kommentar

 

Da med Pascal på trappene, så kan vel kanskje prisene på 980 Ti synke endel... forhåpentlig. Jeg skal kjøpe skjermkort til sommeren når feriepengene kommer. Er Pascal virkelig så bra at jeg da heller bør gå for et slikt kort?

Det er vel ikke så enkelt å si. Og de beste kortene kommer jo ikke først heller, ved lansering. Slik er det iallfall ofte.

Men det blir spennende å se fremover i 2016 hva som kommer.

 

 

Er jo ventet at arvtageren til Titan X blir presentert på en messe i starten av April da.

Lenke til kommentar

Er jo ventet at arvtageren til Titan X blir presentert på en messe i starten av April da.

Ja jeg tenkte jeg ikke på det - disse kom jo tidlig.

Jeg tenkte mer på high-end i sjangeren "gaming" .. 780 TI og 980 TI som kom en stund senere.

 

Men det blir spennende å se hva nvidia og amd kommer med. Gleder meg.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

 

 

Da med Pascal på trappene, så kan vel kanskje prisene på 980 Ti synke endel... forhåpentlig. Jeg skal kjøpe skjermkort til sommeren når feriepengene kommer. Er Pascal virkelig så bra at jeg da heller bør gå for et slikt kort?

Det er vel ikke så enkelt å si. Og de beste kortene kommer jo ikke først heller, ved lansering. Slik er det iallfall ofte.

Men det blir spennende å se fremover i 2016 hva som kommer.

Er jo ventet at arvtageren til Titan X blir presentert på en messe i starten av April da.

Jeg tror ikke vi får neste Titan før neste år, det er nok flete grunner til at AMD ikke kommer med en større brikke enn 230mm med Polaris i år. Nye prosesser egner seg sjelden for 500+ mm store brikker før det har gått et år.
Lenke til kommentar

 

 

 

  • XCOM 2 - SLI profile added (including necessary code change)

Akkurat det spillet som er årsaken til at jeg nå skal oppgradere.

Det kjører dårlig på et Titan X med siste driver, hakker ofte mellom oppdrag og base.

 

Er det påvist med kun ett skjermkort? Kanskje blir det bedre med 2-way eller 3-way SLI.

Eller kanskje en senere driveroppdatering kan rette på ytelsen i XCOM2. Jeg leste det gikk dårlig i Linux med de binærdriverne fra Nvidia, mens det i Windows gikk mye bedre.

Lenke til kommentar

Har akkurat flytta grafikkortet over til PCIe slot #2, fordi jeg ville ha mer rom mellom kortet og cpu-kjøleren, men jeg la merke til core clocken og memory clocken går opp til max når jeg skal surfe i chrome eller se på en film/klipp i fullscreen, og da blir kortet varmere og viftene sviver. Sånn var det ikke når jeg hadde kortet i slot #1. Er det mulig å endre på dette på noen måter, at core/memory clocken ikke går opp når jeg surfer?

Lenke til kommentar

Har akkurat flytta grafikkortet over til PCIe slot #2, fordi jeg ville ha mer rom mellom kortet og cpu-kjøleren, men jeg la merke til core clocken og memory clocken går opp til max når jeg skal surfe i chrome eller se på en film/klipp i fullscreen, og da blir kortet varmere og viftene sviver. Sånn var det ikke når jeg hadde kortet i slot #1. Er det mulig å endre på dette på noen måter, at core/memory clocken ikke går opp når jeg surfer?

 

Iallefall med singel kort bør du følge hvilken slot(er) som Asus anbefaler for ditt hovedkort. Som regel er det Slot 1 eller 3. Angående det andre du beskriver - reinstaller driveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...