Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken ytelse får du i FarCry Primal? Ser at TotalBiscuit, i noe kjent stil går ut og slakter ytelsen selv etter at han la inn 362.00 driverne. Sliter med å holde seg stabilt over 60 FPS på 1080P@Ultra med og uten SMAA aktivert. Det er med GTX Titan X og når han aktiverer SLI så ender han opp med dårligere ytelse.

 

Jeg for min del kjører 1440P@Ultra og jeg er sjeldent under 100 FPS på 2x GTX 980. Virker som han hopper til negative konklusjoner, mens det i realiteten er noe muffens med systemet hans som skaper krøll. Kan jo dog ikke aktivere SMAA med SLI av en eller annen grunn, men verken FXAA eller SMAA er kjent for å påvirke ytelse i noen større grad. Og FXAA holder jeg meg langt unna...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

-snip-

-snip-

-snip-

 

Skal opplyse om at kortet ikke har garanti iflg av et vifteblad som brakk av. (og limt på igjen perfekt, så null problem med kjøler) Men er jo som sagt vannblokk på det istedenfor.

 

Har noen aning hva Pascal vil koste? (Tenker på neste 980Ti, ikke TX, evt release?)

 

 

Jeg tror neste Ti vil ligge på omtrent samme som 980 Ti (i USD)

 

Når jeg kjøpte GTX 970, som var før krona virkelig stupte, så kosta det nøyaktig det samme som jeg en gang i tiden gav for 8800 GTS 512MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...