Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

Så med andre ord. Jeg hadde tenkt å slå til med en TITAN Black SLI akkurat nå - jeg burde virkelig vente?

Titan Black SLI? Noen spesiell grunn til at du ikke går for 780 Ti 6GB SLI?

 

6GB TI kort? dette finnes vel ikke enda?

 

Kommer ikke heller. eVGA fikk ikke lov.

 

nettopp - noen som sprer feilaktig info her ja.. Arni.. :)

Endret av **dp**
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så med andre ord. Jeg hadde tenkt å slå til med en TITAN Black SLI akkurat nå - jeg burde virkelig vente?

Titan Black SLI? Noen spesiell grunn til at du ikke går for 780 Ti 6GB SLI?

 

EDIT:

780 Ti kommer ikke med 6GB fordi Nvidia ønsker å melke kundene sine mest mulig...

 

Fin edit. Nvidia ønsker ikke å ødelegge for de andre produktene sine. Noe de aller fleste vil mene er fornuftig. Vil du ha 6 GB minne og 2880 CC får man hoste opp.

 

Ville uansett ikke kjøpt Titan Black SLI. Hvilke spill spiller du, og på hvilken oppløsning? Flere skjermer? I utgangspunktet veldig få som har behov for Titan Black SLI, og med tanke på hvor nærme neste generasjon nVidia-kort er vil to slike være et ekstremt dårlig kjøp.

Lenke til kommentar

 

den var interessant... får håpe på 4k i pris og ytelse litt under TI kortet da.. kjøre på med 2stk på launch og kjøre SLI igjen :)

Vær forsiktig. Jeg leste på forumet på hardware.no at SLI har HAUGEVIS med problemer

 

Ahh shiiitt! Jeg har jo SLI!? Hva skal jeg gjøre nå? Det betyr vel at jeg også har en del problemer da eller? For jeg liker jo ikke problemer.

Men hørte på hw at Digitalimpuls har et års bytterett, så da er jeg heldigvis innenfor? :D

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

den var interessant... får håpe på 4k i pris og ytelse litt under TI kortet da.. kjøre på med 2stk på launch og kjøre SLI igjen :)

Vær forsiktig. Jeg leste på forumet på hardware.no at SLI har HAUGEVIS med problemer

Som f.eks? Har SLI selv og kan ikke si det har HAUGEVIS med problemer.et par fartsdumper kanskje. 670, btw.

Lenke til kommentar

 

 

den var interessant... får håpe på 4k i pris og ytelse litt under TI kortet da.. kjøre på med 2stk på launch og kjøre SLI igjen :)

Vær forsiktig. Jeg leste på forumet på hardware.no at SLI har HAUGEVIS med problemer

 

Ahh shiiitt! Jeg har jo SLI!? Hva skal jeg gjøre nå? Det betyr vel at jeg også har en del problemer da eller? For jeg liker jo ikke problemer.

 

Men hørte på hw at Digitalimpuls har et års bytterett, så da er jeg heldigvis innenfor? :D

 

Blir bekymret selv. Får man 33% flere problemer med tri-SLI?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke sånn at skjermen faller av veggen og pcen tar fyr av SLI.

Kjører 780ti SC evga SLI med swift og merker null til SLI-problemene.

 

Kanskje jeg har disablet microstuttering i spillmenyen^^

 

 

 

 

den var interessant... får håpe på 4k i pris og ytelse litt under TI kortet da.. kjøre på med 2stk på launch og kjøre SLI igjen :)

Vær forsiktig. Jeg leste på forumet på hardware.no at SLI har HAUGEVIS med problemer

 

Ahh shiiitt! Jeg har jo SLI!? Hva skal jeg gjøre nå? Det betyr vel at jeg også har en del problemer da eller? For jeg liker jo ikke problemer.

 

Men hørte på hw at Digitalimpuls har et års bytterett, så da er jeg heldigvis innenfor? :D

 

Blir bekymret selv. Får man 33% flere problemer med tri-SLI?

 

Si ikke det War! Går rykter om at det var en med SLI som ut av det blå plutselig sprengte en kondensator (forårsaket visst en skikkelig svært ekssplosjon), men at ikke noe annet på skjermkortet ble skadet. Det var visstnok SLI'en som ble aktivert litt for tidlig, slik at kondensatoren ikke fikk ladet seg ut! :omg:

 

Jepp. Med SLI så får du opp mulighet til å deaktivere Microstuttering (MS). Går også rykter om at det var dette som er årsaken til sykdommen med samme forkortelse.

 

Jepp Duran! 33 % med vanlig SLI, og 50 % med trippel SLI, MINST! :grumpy:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

Det er jo ikke sånn at skjermen faller av veggen og pcen tar fyr av SLI.

Kjører 780ti SC evga SLI med swift og merker null til SLI-problemene.

 

Kanskje jeg har disablet microstuttering i spillmenyen^^

 

 

 

 

den var interessant... får håpe på 4k i pris og ytelse litt under TI kortet da.. kjøre på med 2stk på launch og kjøre SLI igjen :)

Vær forsiktig. Jeg leste på forumet på hardware.no at SLI har HAUGEVIS med problemer

 

Ahh shiiitt! Jeg har jo SLI!? Hva skal jeg gjøre nå? Det betyr vel at jeg også har en del problemer da eller? For jeg liker jo ikke problemer.

 

Men hørte på hw at Digitalimpuls har et års bytterett, så da er jeg heldigvis innenfor? :D

 

Blir bekymret selv. Får man 33% flere problemer med tri-SLI?

 

Si ikke det War! Går rykter om at det var en med SLI som ut av det blå plutselig sprengte en kondensator (forårsaket visst en skikkelig svært ekssplosjon), men at ikke noe annet på skjermkortet ble skadet. Det var visstnok SLI'en som ble aktivert litt for tidlig, slik at kondensatoren ikke fikk ladet seg ut! :omg:

 

Jepp. Med SLI så får du opp mulighet til å deaktivere Microstuttering (MS). Går også rykter om at det var dette som er årsaken til sykdommen med samme forkortelse.

 

Jepp Duran! 33 % med vanlig SLI, og 50 % med trippel SLI, MINST! :grumpy:

 

AUAUAU! Holde meg langt unna dette SLI.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

shit! jeg visste ikke at det var SÅ seriøst. SLI er jo nesten som klamydia kan det se ut - plagsom og svir!!

 

hva gjør jeg nå? kan jo seriøst ikke kjøre SLI lenger? aha! jeg vet - det er sikkert ingen problemer med Crossfire X så hvis jeg druser på med 295x2 i Crossfire så har jeg sikkert INGEN problemer.. SWEET.

 

digger dette forumet, man får ALLTID hjelp med det man trenger :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...