Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

 

:p vill ikke bli for ot men gassere til motoren jeg hadde planer om kostet 8k, eksosanlegg 10k og varmepottene til anlegget 5k :p

Men ble dette en realitet? :p

 

Kan jo si at jeg har lyst å bytte ut gasserne til min Yamaha 60Hk, 3 stk, sikkert samme pris^^

 

OT deluxe^^ haha

 

Stopper likegreit nå, alt koster penger, men hadde et intrykk at Pc var noe av det dyreste :p

Om noen har et 980 ref, eller 980 G1 så send meg PM, kan vurdere å kjøpe det når 980Ti kommer (eller hva d skal hete)

Siste ot :p kjøpte delene men monterte dem aldri, har de liggende på en hylle ett sted :hmm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om dette er rett sted og spørre, men jeg har et spørsmål angående nytt GTX 970/980.. Jeg driver å sikler på Gainward sitt 970 Phantom kort, er dette verdt pengene, noen andre anbefalinger i ca samme prisklasse(maks 4k) kanskje? Også lurte jeg på det om dere tror det er billigere å kjøpe i statene enn her i Norge, skal dit i sommer så lurer på om jeg skal vente... Har forresten et Nvidia 650 Ti Boost kort nå som jeg merker at begynner å gå på siste verset :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det er billigere i statene, og ikke nå med så høy dollar. Jeg såg på hardware når jeg var over for 2år siden og dst meste var norske priser. Noe hdd og netverk stesj er billigere. Evt amerikanske produserte merker antec, gigabyte osv.. En annen ting er garanti noe jeg absolutt ikke ville undervurdert for en gpu. Evt videresalg vil du også værw betjent med ved å kjøpe varene her.

Lenke til kommentar

Ser ut til at kjerner ikke har så mye å si i GTA V som flere av dere her mente. Har man en Quadcore prosessor så klarer man seg lenge.

 

attachicon.gifUten navn.jpg

 

Link til original video her

Det som folk trenger å vite om spillytelse i forhold til CPU har jeg forklart her. For de fleste spill vil det si en rask firekjerne duger bra uten annen last samtidig.

 

^

Ikke fps. Du kan få 100 men effekten blir ikke mer enn 60. Mener jeg har hørt dette eller ligger jeg i grøfta?

Jeg vil gjerne høre mer om dette for dette og andre spill, for hvis et spill har en game-loop f.eks. i 60 Hz så vil det være bortkastet med høyere framerate. Jeg skulle gjerne sett en systematisk test av en rekke spill med høyhastighetskamera for å avdekke dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...