Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.youtube.com/watch?v=K7SYvgB6SZ4#t=193

 

Her er en bedre video

 

 

Jeg fikk akuratt Gsynch til å fungere på min laptop. En Asus G751JT. Etter å ha sett: https://www.youtube.com/watch?v=BMBNNQWO-qw

Lastet ned modifiserte gsynch drivere. Prøvd i flere spill og nvidia sin pendelum demo.

 

Kult :D

 

Ville tro at g-syn gjør spilling ekstra digg i noen spill på bærbare :)

 

 

Irriterende, jeg sitter å venter på lansering av en IPS skjerm til min stasjonære som har gsynch, nå som jeg har gsynch på laptoppen, blir jeg mer fristet til å spille på den framfor min stasjonære pc.

Lenke til kommentar

Vits i og legge 980 G1 under vann?

 

vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere?

 

Evt en Voltmod bios elns?

 

Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang :p

 

Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det?

 

Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang.

Lenke til kommentar

Vits i og legge 980 G1 under vann?

 

vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere?

 

Evt en Voltmod bios elns?

 

Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang :p

 

Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det?

 

Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang.

 

Akkurat dette bør du klare å finne ut av selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vits i og legge 980 G1 under vann?

 

vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere?

 

Evt en Voltmod bios elns?

 

Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang :p

 

Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det?

 

Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang.

 

Akkurat dette bør du klare å finne ut av selv ;)

 

Nei, Er vinglepetter deluxe.. Venter nok med og se hva du klarer med dine under vann tenker jeg.. :tease:

 

Ang drain.. Kan vel gjøre det på den måten jeg tenkte meg?

Lenke til kommentar

Vits i og legge 980 G1 under vann?

 

vil koste meg ca 1500Kr med alt, er det verdt det? kjører 1515/2000Mhz 24/7, Kan jeg forvente høyere?

 

Evt en Voltmod bios elns?

 

Om ikke så sparer jeg meg pengene. Da slipper jeg og tømme loopen, har ikke drainport engang :p

 

Men om jeg velger og sette det under vann, hvordan draine? Skal jeg bare slå av systemet, ta ut strøm seff, og skru ut nippelen til pumpen? Og la vannet renne i en bøtte og bare hive det?

 

Ser slik ut idag. Slik ser selve oppsettet ut, dog viftene og slik er blitt endret på siden den gang.

klart det er verdt det ! Luftkjøling er teit ;) Mine temps gikk ned ca 30 grader med universalblokk. Hvorfor skal du skru ut nippelen til pumpen ? BAre skru av lokket på tanken og tøm det ut. Snu og vend litt på kabinettet til du har fått ut så mye som mulig.

 

Og få deg noen gjennomsiktige slanger og noe pent farget kjøleveske med det samme ;)

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...