Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skjønner vel at når specs og det man har betalt for ikke stemmer overens så blir ikke folk fornøyde - ikke sant? Om det har noe å si eller ikke er en ting, men folk vil ha det som står på pakka..

 

Rett skal være rett. Enkelt og greit.

 

Men hver og en får stikke fingeren i jorda og spørre seg selv hva som er behovet osv.. jeg kommer til å beholde alle mine 970, og skulle de dumpe i pris, så kjøper jeg bare enda flere :)

Lenke til kommentar

Ja, men de må jo kjøpe noe annet.

Noe må de jo ha, da blir det 780ti da, til samme pris.

Eller bytte til AMbsodD eller noe, de mener jo 980 er like ille.

Jo, men nå er det ikke alle som får lov til å returnere for å få pengene tilbake heller, og de fleste visste ikke om dette før etter de hadde kjøpt varen.

 

Sorry, men det finnes faktisk mange folk der ute som faktisk sparer seg opp til å kjøpe seg skjermkort, og når butikken de kjøpte den av nekter å ta den tilbake så står de der og føler seg lurt. Det er sånn dette virker, vi hjemme på berget glemmer slik av og til.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

De har 3,5 , de trenger 4, de føler seg lurt og hever, så sitter de med noe eldre med 3....

Har de ikke da fått vis at de er sinna, for å så sitte 500mb i minus.

 

Dere som har 980 x 4..... på luft.

Hva er temp under 100% load? Føler kanskje ikke for å ha stockkjølere x 4 under kontorpulten.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere DuraN, hadde Classy gjort noe forskjell på folding, så hadde alt du ser på den veggen vært Classy kort :tease:

Er kanskje ikke så stor forskjell på 980, men 780 og 780Ti Classy var milevis bedre enn alt annet GK110. Selv med tanke på stabilitet ved høyere clocks.

Lenke til kommentar

Hva er det dere gnåler om? 970 har da fortsatt 4GB minne? Folk har jo brukt kortene siden de kom, ingen som har klaget helt til denne saken dukket opp. Dere burde lese artikkelen på hardwarecanucks som ble linket tidligere. Merket man ingenting da man kjøpte kortet, merker man ingenting nå. Benchmarks og ytelse er den samme nå som da kortene ble sluppet. Flertallet av de som kjøpte 970 kjøpte kortene fordi de ga mye ytelse for pengene, ikke fordi de hadde behov for 4GB minne. De aller fleste spiller fortsatt på 1920x1080.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Som sagt tidligere DuraN, hadde Classy gjort noe forskjell på folding, så hadde alt du ser på den veggen vært Classy kort :tease:

Er kanskje ikke så stor forskjell på 980, men 780 og 780Ti Classy var milevis bedre enn alt annet GK110. Selv med tanke på stabilitet ved høyere clocks.

 

 

Min erfaring med OC kort av 780 ti var død og fordervelse når de foldet. Det gikk ganske enkelt dårlig.

 

Så jeg utfordrer dere til å folde litt med de kortene for å teste selv? Jeg blir veldig overrasket om dere kommer i nærheten av 970 som produserer 300K ppd med 1500Mhz clock (da tenker jeg på 780 ti Classy).

 

Et vanlig 780ti leverer ca 240k PPD, men kan få ca 250k PPD med Evga SC kort.

 

Om dere gidder så bli med på laget og registrer dere med _Classy på slutten av brukernavn så kan jeg få en indikasjon på om det er noe å gå for ;)

 

Edit:

 

Om det blir med 5 stk Classy foldere på Team Hardware.no så skal jeg kjøpe et Classy kort som blir satt til folding 24/7 (hvilket burde jeg gå for 1 eller 2 ?)

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Du skjønner vel at når specs og det man har betalt for ikke stemmer overens så blir ikke folk fornøyde - ikke sant? Om det har noe å si eller ikke er en ting, men folk vil ha det som står på pakka..

 

Nvidia kommer endelig med en forklaring:

https://www.youtube.com/watch?v=spZJrsssPA0#t=55

:rofl::rofl::rofl:

 

Lol,. han der vet jeg heter El Risitas, han er en spansk komiker. Har sett en del videoer med ham. Men videoen her er jo urkomisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Som sagt tidligere DuraN, hadde Classy gjort noe forskjell på folding, så hadde alt du ser på den veggen vært Classy kort :tease:

Er kanskje ikke så stor forskjell på 980, men 780 og 780Ti Classy var milevis bedre enn alt annet GK110. Selv med tanke på stabilitet ved høyere clocks.

 

 

Min erfaring med OC kort av 780 ti var død og fordervelse når de foldet. Det gikk ganske enkelt dårlig.

 

Så jeg utfordrer dere til å folde litt med de kortene for å teste selv? Jeg blir veldig overrasket om dere kommer i nærheten av 970 som produserer 300K ppd med 1500Mhz clock (da tenker jeg på 780 ti Classy).

 

Et vanlig 780ti leverer ca 240k PPD, men kan få ca 250k PPD med Evga SC kort.

 

Om dere gidder så bli med på laget og registrer dere med _Classy på slutten av brukernavn så kan jeg få en indikasjon på om det er noe å gå for ;)

 

Edit:

 

Om det blir med 5 stk Classy foldere på Team Hardware.no så skal jeg kjøpe et Classy kort som blir satt til folding 24/7 (hvilket burde jeg gå for 1 eller 2 ?)

 

Har solgt/ødelagt alle kortene, så jeg har bare 980 Classy igjen. Det er i tillegg litt snodig, varierer veldig hvilken klokkehastighet det vil benche på. Har 780Ti Classy på vann her på jobb, men de står i SLI. Kan sikkert prøve å folde litt med de neste uke. Selv om jeg ikke helt ser vitsen, da jeg personlig driter i hvor bra ting er til å folde. Classified-kortene overklokka høyest av alle 780/780Ti-kort, er ingenting å diskutere.

Lenke til kommentar

Har 780Ti Classy på vann her på jobb, men de står i SLI. Kan sikkert prøve å folde litt med de neste uke. Selv om jeg ikke helt ser vitsen, da jeg personlig driter i hvor bra ting er til å folde. Classified-kortene overklokka høyest av alle 780/780Ti-kort, er ingenting å diskutere.

 

Det er tidligere hevdet at det krever mindre å folde enn å spille (det kan være for Maxwell, men jeg vet at det ikke er tilfelle for 780 ti), derfor er jeg meget interessert i å finne ut hva Classi kan stille opp med på folding.

Det er jo en meget god indikator på hva hardwaren er god for på OpenCL. Og en meget god stabilitets test.

 

Jeg er heller ikke i tvil på at classi klokker høyest av alle osv.. men det bryr meg lite om det ikke holder 24/7 året igjennom.

Lenke til kommentar

 

 

Det vil vel skalere omtrent likt det vel?

Et kort som er god i å overklokke og som har kraftige og dermed kaldere VRM vil vel også være et kort som klarer høyere klokk 24/7?

Ja, nettopp.
Teori = praksis?

 

Hvor høyt klokker 980 Classi på luft stabilt?

Ca 1350mhz. Classy skal ha vann, slik er det med den saken 780/780ti skalerer bra med kaldtvann og mye spenning :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...