Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått sli i air 240. to gtx 970. Kjørt valley/heaven benchmark i dag samt fire strike extreme.

 

Ene gpuen maxer på 83 grader. Mens den var var 72-73. Dette var etter å ha kjørt valley i loop i vel 2 timer.

 

Dog merker jeg at viftene ikke spinner særlig fort, så skal prøve å sette opp en custom profil, som gjør at jeg kanskje klarer å snike meg under 80 grader. Heller ingen throttling etc. Har heller ikke fått alle kabinettviftene på plass. Og har jo vurdert slim (12mm) vifter i bunn som intake.

 

Veldig fornøyd over ytelsen på korta. Føltes ganske herlig å ha PC igjen når jeg ikke har hatt det på en stund.

 

Også den skjermen da (rog swift) oh lala

Lenke til kommentar

Jeg får 1500Mhz på luft med mitt 980, regner med rundt 1525-1565Mhz elns. Vann hjelper endel, men enda mer om du kan volt justere over pussle 1.275V :)

 

Kort og presist svar.

Tror jaggu jeg vil vurdere å kjøpe meg et stk. 980, eventuelt 2 - må bare se om jeg får tak i vannblokk og kan synce leveransen for dem ^^ :)

Takk!

Lenke til kommentar

Her er mine scores.

 

Ingen overklokk på skjermkort eller cpu. Med justering av fiteprofil ble kortet maks 78 grader. Mens kort nr 2 var nå 70 grader. Fornøyd med det, når de ligger rett oppå hverandre. Får begynne å overklokke nå og ser hvor mye jeg har å hente.

 

post-209627-0-15892100-1417709151_thumb.png

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Super rask overklokk. Tror ikke jeg har så mye å gå på siden klokka ligger som sandwicher. Noe får meg til å tenke på at jeg skulle ha gått for air 540 isteden. Hadde hatt mer å leke meg med det da. Men har jo faen ikke plass. Men i fremtida.

 

Kan ikke beskrive hvor digg det er å gå fra konsoll og en macbook til det greiene her. Gsync er så digg også på rog swift. Blir også veldig overrasket over at skjermen har TN panel.

 

så nærme 4000 og da :p

post-209627-0-24748300-1417713355_thumb.png

 

+12mv, 150mhz core, 100mhz memory

Lenke til kommentar

Meg slår de også, men gøy å ha litt high-end, Fant ut at oppgradering av Hk, Cpu og Ram koster meg 8400Kr.... Jævlig dyrt! Skal kutte ned til 8Gb ram. Også så handler jeg på komplett... Di plutselig sendte meg Rma hk tilbake, vet ikke om det er nytt eller samme da jeg ikke fikk beskjed om en dritt. Kun at det var en pakke på vei til meg.. som app (posten) ga meg beskjed om, Så di blir det ikke denne ganger, eller noen gang etter.. :p Men men... Siden ikke de svarer på Pm så skal jeg ta pakka og bli ferdig med det.

 

Uansett.. Ser dette greit ut? Noe dere ville byttet elns? Alt skal i et Define R5 kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...