Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Støynivået går også litt opp, og det krever bedre luftflyt i kabinettet. Går an med de to MSI 970 korta mine her nå, men skulle jeg hatt 3 eller 4 kort så ser jeg på det som et must å iallefall velge kort med nVidia referanse kjøleren som drar den varme lufta ut av kabinettet, noe som også flere hardware sites anbefaler.

Nja, det er økningen i ytelsen som kanskje gir litt ekstra støy.

 

Men om du bruker ytelsen som referansepunkt så vil SLI senke støynivået pga dobbelt så stor kjøleflate. Og i de tilfellene hvor SLI skalerer dårlig, så vil også belastningen være lavere og støynivået går enda mer ned. :)

 

Hvis man får mer støy ut av et SLI oppsett, relativt til ytelsen, så er det fordi man har blokkert vifter som ikke takler det. Det finnes alltids løsninger. :)

Lenke til kommentar

Hah, er klar over at den ikke blir prosessert før mandag, men når jeg ikke har fått automatisert mail på kjøpet, og den ikke vises som bestilt på "mine sider", så lurer jeg på om noe har gått galt. Vanligvis har ordrene mine dukket opp rett etter kjøp i kjøpshistorikken, og mailen får jeg sekunder etter bestilling.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig tak i en Asus Swift skjerm"fantastisk skjerm!" :) Men har to evga 980 sc i sli å leste meg frem til at det var lurest å sette skjermen i det nederste kortet siden det gikk kaldest.

Har frem til nå brukt det øverste kortet sine utganger,

men når jeg setter Dp kabelen i det nederste kortet så får jeg ikke signal.

Har noen noe tips på hva jeg skal gjøre for å få det til å fungere?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig tak i en Asus Swift skjerm"fantastisk skjerm!" :) Men har to evga 980 sc i sli å leste meg frem til at det var lurest å sette skjermen i det nederste kortet siden det gikk kaldest.

Har frem til nå brukt det øverste kortet sine utganger,

men når jeg setter Dp kabelen i det nederste kortet så får jeg ikke signal.

Har noen noe tips på hva jeg skal gjøre for å få det til å fungere?

Sett det i det øverste om det funker? Lurer på hvor du har lest at skjermen bør stå i det kaldeste kortet. Merkelig.

Lenke til kommentar

Ang. hvilket skjermkort man skal benytte utgangene på.

 

Har pr. idag 1 stk. Asus 970 strix, dette har kun 1 display port utgang. Hvis jeg i fremtiden kjøper et tilsvarende for å ha i SLI, kan jeg da benytte meg at 1 DP fra det første kortet og 1 DP fra det neste kortet? Eller vil dette bli krøll..

Lenke til kommentar

Ang. hvilket skjermkort man skal benytte utgangene på.

 

Har pr. idag 1 stk. Asus 970 strix, dette har kun 1 display port utgang. Hvis jeg i fremtiden kjøper et tilsvarende for å ha i SLI, kan jeg da benytte meg at 1 DP fra det første kortet og 1 DP fra det neste kortet? Eller vil dette bli krøll..

Bør gå fint det.

 

Har bare to DVI-porter per skjermkort, og har 3-4 skjermer uten problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...