Gå til innhold

Dragon Age: Inquisition får flerspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hva faen, hvorfor skal ALT ha multiplayer nå?

 

Nå skal det da sies at også Baldur's Gate i sin tid hadde multiplayer. Dette er intet nytt for Bioware..

Baldurs gate hadde coop, det er veldig forskjellig fra multiplayer

Men dette er jo en coop basert multiplayer, bare ikke innenfor Single player delen sin ramme.

Lenke til kommentar

 

Hvis det blir som Neverwinter nights blir det jo dritfett :)

 

Det blir mer som i Mass Effect 3, visstnok.

Nope. Problemet med Mass Effect 3 er at multiplayeren der påvirker single-player kampanjen. Det gjør den ikke i Dragon Age 3. Hvis du ikke vil ha multiplayer er det bare å gi blaffen i den. Jeg kommer ikke til å røre den engang, og kaster ikke bort tid på å klage over den heller. Det er jo ingenting vi kan gjøre fra eller til uansett.
Lenke til kommentar

Ser bare ikke hvordan enkelte folk klarer å gå gjennom livet med så vanvittig negativ holdning til alt. Er man nødt til å ha bringebærsyltetøy på brødskiven i stedet for jordbærsyltetøy er vel hele dagen ødelagt. :p

Vel ALT er vel strengt tatt ikke mulig engang, om man ser positivt på alt som igjen er også en umulighet blir man til slutt naiv og godtar ALT, som igjen ikke er mulig. Det kalles å være skeptisk til noe som i bunn og grunn er en positivt opplevelse, folk bruker penger på noe de skal kose seg med, de kritiserer da noe som kan ødelegge noe av den helhetlige opplevelsen.

Lenke til kommentar

Vanskelig for forumbrukerne å ikke slenge seg på den siste "spillet er jo helt ødelagt nå!" trenden når de hører en eneste negativ kommentar flere måneder før spillet er ute.

 

Det er EA. Vennligst fortell meg når en av deres finansieringsmodeller har vært brukervennlige. Med en gang de begynner å tukle med microtransactions, så går hele spillet til helvete.

Lenke til kommentar

Multiplayer er bare positivt, fatter ikke folk som er i mot det. Er man ferdig med storyen så kan man da fortsette å nyte spillet sammen med andre.

 

Men jeg kommer aldri til å kjøpe dette, de forrige spillene var ikke bra. Jeg liker settingen men gameplayet er forferdelig enkelt. Kommer til å bli ødelagt av Witcher 3.

Lenke til kommentar

 

Det stjeler tid fra å finspikke på singleplayer campaign

 

Det er et annet team som jobber på flerspillerdelen, så det stjeler ikke tid fra enspiller.
Og de skriver jo selv på side av sin at MP-delen har gjort det enklere å teste ut nye ting som er felles for de begge spullmodusene.
Lenke til kommentar

Tror at denne gangen skal jeg vente med single player til alle DLCs er ute. Det er kjipt å miste disse og det er ikke alltid de passer inn etter at historien er slutt. Det er også en fordel å vente med tanke på patch.

 

Multiplayer kommer jeg ikke til å røre med mindre de faktisk lager en skikkelig story-basert multiplayer modus.

 

Når det gjelder butikken så trenger ikke det nødvendigvis være verre enn andre nye BioWare titler. Det finnes masse typer armor, pets, og DLCs man kan kjøpe. Om disse bare er lettere tilgjengelig i spillet er neppe det som avgjør om spillet er bra eller ikke.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette en dårlig tilleggstjeneste?

En helt seperat 4-spillers opplevelse fra singelplayer kampanjen, som du og kompisene dine kan leke med etter at alt av singelplayer innhold er brent opp.

I mine øyne er dette en fin liten tilleggs funksjon som holder spillet i livet lenge etter du har spillt deg gjennom historien. blir litt som en diablo 3 forlengelse av spillet. Løpe rundt, gjøre oppdrag og samle stilige våpen med guttakrutt.

Og minitransaksjonene skulle kunn fungere som en snarvei vist ikke du orket å samle nok ingame cash. Ser heller ingen problem her.

 

Virker for meg som dere klager bare for å klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...