Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet hvorfor VLC oppfører seg slik når jeg prøver å nå TG med f.eks kameraet sør?

 

w7xv75.jpg

Når jeg ser meg rundt, er det alt jeg ser. så kanskje det ikke er noe galt? 

 

Vel...hvis det er alt du ser, skjønner jeg ikke hvorfor du er på TG. :p

 

 

 

 

Men seriøst...on noen har IQ og nok kunnskaper om data til å skjønne hvorfor dette skjer, hadde det vært fint. :)

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som vet hvorfor VLC oppfører seg slik når jeg prøver å nå TG med f.eks kameraet sør?

 

w7xv75.jpg

Når jeg ser meg rundt, er det alt jeg ser. så kanskje det ikke er noe galt?

Vel...hvis det er alt du ser, skjønner jeg ikke hvorfor du er på TG. :p

 

 

 

 

Men seriøst...on noen har IQ og nok kunnskaper om data til å skjønne hvorfor dette skjer, hadde det vært fint. :)

Have you tried turning it of, and back on again?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reise var mer irriterende en trist da.

Skulle tru 7åringer hadde planlagt opplegget.

 

Åpna EN liten dør for hele ut og inn-kapasiteten.

Egentlig bare pga de skulle ha det forbanna scannesystemet som noen smarte hoder innså at de bare måtte pakke vekk etter ca 5 timer.

Men når de først gikk tilbake til å ha "vakt som ser på bånd" så kunne de fillern meg ha åpnet flere dører.

J**la amatører.

 

Trur jeg brukte 4 timer på å bære ut, hvor 3,5 av de var i kø.

 

Overasker meg hver gang at alle trur at kontorstolen er en frakttralle , hvor de sliter rundt med 200kg oppå og stopper opp i hver minste hindring.

 

Ble ikke vidre mer imponert av at hele " jeg skal hente barnet mitt-køen" på flere km var eneste veg inn der som jeg måtte stå i flere timer bare for å komme meg inn på den tomme parkeringsplassen for å hente hengeren etter at alt var ferdig pakket.

 

For å ikke snakke om at jeg måtte stå i den i flere timer en gang til for å komme meg ut derifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart planen neste år, så må de droppe det fancy "scanne-opplegget"

 

Etterlyser bedre 80cm-merking på plassene.

Tegnet inn med tusj eller noe.

 

Når alle tok litt mer plass hele vegen endte jeg opp med 20cm til slutt jeg delte med en annen som heldigvis hadde med seg bærbar.

Ikke så lett å flytte på ting heller med hyller på mage meter fulle.

Lenke til kommentar

Fikk presenter meg for Andrull iår, gjorde det vel å merke i 2009 også. Fikk ikke møtt War da som var litt synd, men så var jeg ute litt i siste liten også, antokk kanskje at han sov. 

 

Hjem fra TG natt til søndag har vært tradisjon i 4 år nå, absolutt verdt det! :D

Lenke til kommentar

Fikk presenter meg for Andrull iår, gjorde det vel å merke i 2009 også. Fikk ikke møtt War da som var litt synd, men så var jeg ute litt i siste liten også, antokk kanskje at han sov. 

 

Hjem fra TG natt til søndag har vært tradisjon i 4 år nå, absolutt verdt det! :D

Pretty sweet det. :)

 

Hehe, Ja, ikke alltids like lett det der med hukommelsen. XD 

Prøvde også å få kontakt med denne War, som tydeligvis hadde mye å gjøre i påsken. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det scanner-systemet var i beste fall halvferdig. Flere ganger enn hva tilfeldighetene burde tilsi så fungerte ikke chippen. Sleng på overambisiøse vakter som ikke er i stand til å oppfatte at man vet hvordan man holder et stykke firkantet plastikk inntil en skjerm så er kaoset komplett. "Du gjør det ikke riktig" "Har du på deg chippen?" "Har du behandlet den riktig? 

 

Vi dro noe tidlig på søndag for å unngå kaoset, either way var det for meg nok en fantastisk TG med mye godis og ser fram til å komme igjen neste år. Kondolerer War, trist å lese og håper at ting ordnet seg for deg. Imponerende å dra Hamar <--> Oslo to ganger. Kjørte selv og det beste med turen må være Espa-bollene.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg sto å så på deg da, men du var opptatt på skjemen.

Jeg var der bare onsdag og fredag uansett, da forsterfaren min daua og alle i Oslo (familien) ville ha meg der to ganger.

Ble sånn 17 x 4 mil og to dager borte fra tg.

Ahh, shit. Kondolerer. :(

 

XD Du gjorde det ja, nei jeg så deg aldri. Var et par ganger borte ved plassen din da. Fikk møtt CasterAnd da.

 

Jaja, another time. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...